Nee klopt idd. Ik kijk WIDM sinds seizoen drie en met de jaren is het imo alleen maar minder en minder geworden. Alleen hoor ik in mijn omgeving dat het dit jaar wel weer goed te doen is dus ik kijk het later nog wel eens terug.
Ik vanaf seizoen 6 maar de eerdere seizoenen zijn over het algemeen wel leuker maar dit seizoen is ook erg leuk. Ik heb een paar eerdere seizoenen trouwens wel terug gezien, onbekende Nederlanders was voor mijn gevoel wel leuker.
Ik kom uit de tijd dat er ook nog échte (originele) hints waren zeg maar, zoals dit seizoen: http://www.youtube.com/watch?v=yAMeV_ZNIzQ&t=48m10s Laatste, pak en beet, 5 seizoenen is het op dit gebied compleet ruk en dat vind ik persoonlijk altijd wel het leukste onderdeel. Geweldig om weer terug te zien dit allemaal trouwens http://www.youtube.com/watch?v=mSS65xuaZso&t=28m05s Held
Ik snap het niet, volgens de reclame is morgen de finale al is. Maar ze zijn toch met zijn vieren? En hoe zit het met de vrijstelling van Freek?
De vrijstelling van Freek is voor de finale. Finale is sowieso pas volgende week hoor. Mogelijke opties trouwens zijn: - er komt nog een aflevering. - er komt een afvaller aan het begin van de aflevering. - er is een finale met vier deelnemers. Meer kan ik niet echt bedenken namelijk, maar morgen is aflevering 9 en niet aflevering 10. Klopt dus niet als ze zeggen dat morgen de finale is.
Oh ik zie dat altijd als Finale, omdat dan pas de mol bekend is maar ja klopt. Mochten ze dat gezegd hebben, kan het zijn dat er nog iemand afvalt voor de finale of er is een finale met vier.
Was er afgelopen aflevering iemand afgevallen? Volgens mij zijn ze nog met zijn vieren en valt er begin van de aflevering iemand af. Waarna je de finale ook hebt morgen, en de 'echte' finale waarbij iedereen de uitslag krijgt is volgende week. (dus zeg maar terugblik en bekendmaking Mol en winnaar = aflevering 10) En een finale met 4 is weleens voorgekomen hoor, seizoen 6 of 7 dacht ik, toen was er een groepsvrijstelling.
Klopt, finale met 4 man is wel eens voorgekomen maar toen was er nog geen vrijstelling voor de finale. Nouja, we zullen het wel zien. Wel wat vaag allemaal.
Tycho Freek dus niet de mol. Susan of Sophie. Ik ga voor Sophie omdat ik die na Jan Willem had als mol.
Ik snap niet waarom iedereen die namen fout heeft, Tygo en Sofie! Ik ga ook voor Sofie, was mijn mol nummer 1, gelijk al