Ik twijfel of ik een 3DS XL zou halen. Vind de prijs van 180 nog iets te gortig. Is er momenteel ergens een mooie aanbieding?
Heb hem toch maar gehaald, via marktplaats. 85 euro met 3 spellen; nsmb2, Lego Lotr en Angry birds. Helaas had hij geen doosjes van de spellen, maar voor die prijs ga ik natuurlijk niet moeilijk doen. Ga van de week Donkey Kong nog even halen. Wat zijn voor de rest nog echt must buy games?
Super Mario 3D Land & Luigi's Mansion 2 zijn wel echte toppers, en tsja Pokémon X/Y is ook wel leuk... al vond ik hem persoonlijk wat tegenvallen.
Fire Emblem: Awakening, Mario & Luigi Dream Team Bros, The Legend Of Zelda: A Link Between Worlds, Mario Kart 7, Bravely Default, The Legend Of Zelda: OOT 3D, Resident Evil: Revelations etc.
Ik kreeg gister van Nintendo gratis Super Mario Bros Deluxe als download, alleen ik weet echt niet waarom Iemand m ook gekregen? Sent from my HTC One X using Tapatalk
MM biedt nu de 2DS aan voor 108,99, met de melding 'in prijs verlaagd', terwijl ie maandenlang 99eu was.
De 3DS XL hebben ze ook weer van 166 naar 180 gedaan zag ik. Waarom iedere keer die prijswijzigingen?
Ik ga de game morgen via de eShop kopen. Heb de game al eerder mogen spelen en kon toen al niet stoppen met spelen.
Neem hem morgen mee. Misschien niet de allerbeste game op de 3DS, maar vind de serie altijd erg vermakelijk.
Ik wil mijn 3DS verbinding laten maken via mijn netgear router. De beveiliging is wpa2 - psk. Ik weet dat de orginele DS deze beveiliging niet ondersteunde, maar dacht dat de 3DS dit wel deed. Iemand enig idee of dit mogelijk is, en zo ja, hoe?