[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

1. Xbox One

64,2%
  2. Xbox 360

20,5%
  3. PC

15,2%
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Potverdorie, net Titanfall willen downloaden en lukt dus niet.....

Mijn account is geblokeerd. Heb al diverse spellen (stuk 6) via US -store gekocht. Helaas werkte het niet.
    Had een fake adres in Delaware (ook belastingvrij). Toch maar even een andere CC en Paypal account toegevoegd in Alaska en voila..... de hele zooi geblokkeerd.
    Dus wees gewaarschuwd.

Voorlopig voor mij dus geen Titanfal,.... :mad:

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is allang bekend. ;)
    Check Xbox importeer topic.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wordt hier al uitgebreid besproken. :)

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=5104004#post5104004

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ik volg niet alles, ben thuis vanuit het buitenland dus voor mij pas een 15min. bekend. ;)

Bedankt voor de verwijzing. Ben nu bezig met het kopen van gift-cards. Via Amazon lukt het niet dus net een paar van Ebay geplukt. :)

@Hybrid: jij ook bedankt voor de link.

[Edit]
    Net Titanfall gekocht via een gift-card. Werkte gelukkig perfect. Morgen maar eens opstarten.
    [/Edit]

Laatst bewerkt: 12 mrt 2014
  5. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wist hier ook niks van.

Ms you done fkd it up!
    Ik begin eindelijk tegenieten van tit anfall

6. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Nu aan het downloaden, gekocht met giftcard!

7. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Duurt nog zo lang tot 28 maart! arrggh!! Ook nog geen beelden what so ever gezien van de 360 versie.

8. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Ik wacht nog op mijn laatste 15 dollar code. Dan downloaden en morgen ochtend 2uur eerder opstaan dan maar zodat ik voor mijn werk nog even kan spelen:+

9. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Bij mij word het vanacht ook niks meer, 15% nu.
    Morgen is weer een dag, eerst werken en dan maar een los gaan op de Campaign.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dat gaat wel langzaam, althans ligt eraan hoe lang je over die 15min. gedaan hebt. Heb hem hier nog niet aangezet, toch maar nog even naar beneden lopen.

[edit]

Net beneden aangezet, maar zat al na 5min. op 12% dus dat komt wel goed. Heb hier wel glasvezel en hij hangt aan de kabel.

[/edit]

Laatst bewerkt: 13 mrt 2014
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

12. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh spel zou nu toch op de Ireland store moeten staan? Tot op heden nog niks...

13. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    De officiële release is 13 Maart.. Zal dus vandaag in de marketplace moeten staan.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Gisteravond nog even gespeeld, maar ik vraag me echt af hoelang het nog leuk blijft, op een gegeven moment was ik de demo ook wel beetje zat (okay 2 maps en niet veel wapens en titans)

IK heb er nu echt nog plezier mee, heel de avond hardpoint gespeeld, en kan ook niet wachten om vanavond weer mee aan de slag te gaan.
    Wat van mij wel minder mag is die ingame lobby countdown.. die timer mag van mij ook wel behoorlijk omlaag.

15. SmokinSnoopLion

SmokinSnoopLion Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, TF komt pas uit op 14 maart bij Ierland Xbox Store. 12:00AM

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zou ik wel weird vinden als mensen er al snel op uitgekeken raken. Elk fucking jaar koopt bijna elke gamer en hun moeder CoD en lijkt er maar niet zat van te worden. Krijgen we eindelijk verandering en enigzins vernieuwing.....hmmm. Countdown vind ik ook onnodig lang duren van wat ik gezien heb, why doen ze dat?

17. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam ik ook achter, punten via xbox.com redeemed. Komen ze op NL-sub account te staan dus onbruikbaar op de one. Nu via Duitse marketplace punten redeemed en ben ik titanfall aan het downloaden. 65% dus nog even wachten. 50 min aan telefoon met xbox helpdesk om punten van NL naar ierland over te zetten. Zegt ze dat ik de xbox misbruik en fraudeer omdat xbox nog niet uit is hier. Ze had het over mijn account misgreren ik zeg sorry? bleek het om migreren te gaan. Pffff

18. SmokinSnoopLion

SmokinSnoopLion Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik precies hetzelfde ook, ik had 2 maanden geleden 70 euro redeemed via xbox.com (nl) , dus 70 euro kan ik niet overzetten. Al contact opgenomen met MS Support, ze konden mij niet helpen.

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Praat meer voor mezelf he ;) ik ben denk ik ook meer een singeplayer gast dan een multiplayer (terwijl ik vroegah onwijs veel games online speelde)
    Denk ook dat het eraan ligt met wie je de game speelt etc.

Ik heb geen idee waarom die Countdown zo lang duurt, hopelijk passen ze dit aan in een patch.

20. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt belachelijk dat zoiets blijkt te kunnen. Hopen dat XOne snel gelaunched wordt in NL anders is je geld al verlopen voordat hij uit is. Schandalig ook hoe MS service reageert. Marketingtechnisch een dikke 0.

Deel Deze Pagina