Reken maar helemaal nergens op. Vorig jaar toen ze de X1 uitstelden hier verwachtte ik sowieso communicatie hierover naar ons en ook een lente release ofzo. Nu.....zou het me niet eens verbazen als het ding pas tegen kerst komt.
Wat, gaat mijn xbox account met nl saldo (70euro) verlopen na een tijd ? Heb je daar een bron van, ik wil mijn 70 euro niet kwijt als ik niet op tijd een spel koop.
@BigKabuto Als de kerst al gehaald wordt....bizar dat ze niet gewoon iets zeggen. @SmokinSnoopLion Kijk op commerce.microsoft.com daar vind je je verschillende domeinen met geld. Die blijkbaar wel op één gamertag kunnen staan. Bij betalingsopties staan de vervaldata. Ik heb nu 30.81 op oostenrijkse marketplace die 15-03-2015 vervalt. Dit is geen probleem want hier kan ik gewoon bij. 2.92 op Iers account, die geen vervaldatum heeft? En 77 euro op NL-account die 14-03-2015 vervalt maar die ik niet kan gebruiken op de xbox one. Alleen als de NL-marketplace beschikbaar is. Bizar dat er verschillende bedragen op rekeningen bijkomen maar dat dat wel allemaal op 1 GT gezet kan worden. EDIT: Gekopieerd van site: Uw Microsoft-account bevat € 77,28 EUR waarvan € 0,00 EUR binnen 30 dagen verloopt. Als u saldo hebt, kunt u de gegevens van uw rekeningsaldo hieronder bekijken. Klik hier als u vragen heeft over verlopend saldo. Bonussaldo Vervaldatum € 75,84 EUR 12-3-2015 € 1,44 EUR 1-6-2015
@VERTii Bij mijn account (NL) You currently have €85.77 EUR in your Microsoft account with €0.00 EUR expiring within 30 days. If you have a balance, you can review your account balance details below. Click here if you have questions about expiring balances. Promotional Balance Expiration €8.97 EUR 9/1/2014 €75.84 EUR 1/30/2015 €0.96 EUR 6/1/2015
Wat een game ... De actie ... de geluiden, de effecten. Het is grafisch geen hoogstandje maar damn, wat knalt het heerlijk weg. In de 3 uur dat ik gespeeld heb is de ellendige "ik-ga-dood-om-de-hoek-momenten" niet één keer voorgekomen.
Hun hebben een geweldig mooi natuur gebied, ik zou geneens een console aanraken als ik daar zou wonen.
Als je daar woont ben je na 'n maand wel uitgekeken op dat natuur gebied Wel grappig als je Ghosts daarna gaat spelen... kijk je constant na 4~5 kills in de lucht of er een Titan komt!
Twijfel om hem voor de PC te gaan halen. X360 heb ik al een hele tijd niet meer en ook niet echt zin om die nu nog te gaan kopen. XONE is een twijfel die 70 a 80% naar nee gaat. Maar ben totaal geen PC gamer, Beta wel op pc gespeeld maar gewoon een game als dit speel ik liever met controller.
Ik heb vandaag drie potjes gespeeld. Alle drie: Server Lost. Straks nog maar eens proberen. Doe mij de Beta maar.