Hoe heete die film met matthew waar aliens voor het eerst op aarde komen. Zag een trailer ervan in de bioscoop, zag er heeeel goed uit.
Jaaah. Trailer weer opgezocht sws als sci fi fan ga ik die film wel in de bios kijken, voral ook met award winning mcconaughey Was vergissing, tis dat ze een manier hebben gevonden om sneller door space tevliegen en verkennen. Effe simpel samengevat
Iemand Walking with the Dinosaurs al gezien? Trailer ziet er best vermakelijk uit, maar score is nog niet echt jofel. Edit: Erg vermakelijke familiefilm om op een middag te kijken. Een vleugje mooie natuurbeelden, vleugje humor, niet al te diepgaand, maar kijkt lekker weg. Itt de Pixar films waar ik weinig mee heb. Sommige verwachten historische correctheid of een volwassenfilm ofzo (aldus enkele negatieve recensies). Beetje hate it or love it. Mooie CGI beelden en dat zeg ik niet snel.
Need for Speed gezien, heerlijk simpel vermaak met brute auto's en races. Verhaal natuurlijk zeer mager maar daar gaat 't niet om, gewoon even 2 uur knallen. 8/10
Revolver Toffe film van Guy Ritchie. Krijgt vreemd genoeg erg veel (extreem) slechte cijfers / recensies. Zal best niet ieder zijn ding zijn en is ook niet de allerbeste film van GR. Vond hem desondanks zelf erg tof en mindblowing.
Ik vind de trailer voor Noah er goed uitzien. Ben dan ook erg benieuwd naar de film. Ik verwacht niet dat Hollywood afbreuk gaat doen aan deze film, of aan het imago van Arnofsky. In ieder geval niet in mijn ogen. Uit verschillende interviews laat Arnofsky blijken dat hij al jaren een grote Hollywood productie wil doen, die heeft hij dan nu gehad. Misschien keert hij na deze film wel terug naar kleinere, in-house producties.
Head Ninja heeft kaartjes gewonnen voor een game & filmavond Need for Speed hier in Sneek. Vanavond dus naar de film, met het verstand op Reckuuza modus.
Ga er zaterdag heen, samen met 300...alleen die laatste boeit me echt helemaal niets, deel 1 na 20min afgezet, vreselijke stijl...niet mijn ding. Dus het zou wel eens een vroegertje kunnen worden