Puntentelling is trouwens alleen maar idioter geworden 3000 punten nu de nummer 1, schei toch uit zeg
Ik denk zelf Susan de Mol en Sofie de winnaar. Waren beiden wel mijn 'hoofdverdachten', maar ik denk dat Sofie te veel in beeld was. En ik zou het denk ook niet leuk vinden als de mol 2x de zwarte vrijstelling in bezit had. Maar goed, het maakt mij dit seizoen ook niet echt uit wie het was geworden, vond het een leuk seizoen!
Het is natuurlijk logisch om tegen de winnaar te zeggen dat hij niet de mol is, dan denkt hij nog dat hij kan winnen of verliezen. Tegen de verliezer zeg je dat ze niet de winnaar is, die weet dan dat ze eruit ligt, dan blijft voor de ander alleen nog 'niet de verliezer over' zo is het voor de 'winnaar' tot het eind spannend.
Nu wel ja idd. More obvious was dat mol logo. En was dat flesje dat art vasthield echt in beeld? Dan heb ik dat volledig gemist
Wow, dit was echt een historisch luie mol. En dat terwijl ik de mol al jaren echt lui vind. Er zijn zó veel opdrachten overgeslagen in de uitzending; dafuq? Desondanks, ik heb genoten van dit seizoen. Leuke kandidaten, toffe locaties, spannend en vol twists.