Zijn die XP boost packs eigenlijk ingame time of realtime? Dus als ik na een half uur stop heb ik dan de volgende keer nog een half uur over?
Dat hangt van je server settings af. Er zijn een paar settings waar je niet aan mag zitten als je je server Ranked wilt houden (Health moet bijvoorbeeld op 100% blijven, je mag geloof ik niet aan de spawn delay zitten etc) Gametype, map rotation en ticket count mag jee wijzigen wat je wilt zolang je die andere settings maar met rust laat en dan is je server ranked Als je toch met die andere settings wil spelen dan word je server unranked
een en al snipereilandjes, krijg er nu al kouwe rillingen van 20 pond voor een maand? 24 euro,... is wel ietsje meer dan het was in MSP op last-gen maar ik moet zeggen dat het mij meevalt aangezien dat 24p servers waren en we nu 64p servers krijgen
Dat valt mij ook reuze mee voor een 64p server! Ben benieuwd of er nu ook op de console een soort van clanwars ontstaan.
Om over de 10 kilometer lange afstand zwemmen en gespot worden midden op zee en door 6 helo beschoten te worden zonder iets terug te kunnen doen maar te zwijgen...
Paracel storm is alleen leuk als je zo'n over powered boot bestuurd...ik vrees ook dat dit niet mijn favo expansion gaat worden...ik heb ook een hekel aan zwemmen. Niet alleen in het echt, ook in dit spel.
Vind het ook niks. Maar komt ook omdat er te weinig voertuigen voor land zijn op die map. Ze moeten quads laten spawnen imo. Op de nieuwe maps zijn er hovercrafts dus dat is wel beter.