Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind ze ook wel aardig. En in veel recenties zijn aardig positief!

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

Lumia 630 (low-end)

Lumia 630 specifications (unconfirmed, but likely)

• 4.5 inches touch screen
    • 854x480 resolution
    • Virtual touch keys
    • Size: 129.5 x 66.7mm.
    • Qualcomm Snapdragon 400 processor
    • 1GB RAM
    • Dual SIM (variant)

Bron: WPcentral

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Was natuurlijk te verwachten dat er een opvolger van toch wel de populairste high-end Lumia zou komen. En aangezien Evleaks heel vaak het bij het juiste eind heeft zal dit ook wel kloppen.

Nokia Lumia 930 (Codename: Martini):

• Quadcore 2.2GHz
    • 2 GB
    • 16 GB
    • microSD
    • 2700mAh
    • 20 MP
    • 4.5inch
    • 1920x1080p

Gaat naar alle waarschijnlijkheid samen met Windows Phone 8.1 en een hele rits nieuwe toestellen op Build 2014 aangekondigd worden. 2-4 april! :thumbs:

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Fapfapfap :D.
    4.5" is wel opmerkelijk, hopelijk gaat ie wat de kant op van de Lumia Icon maar dan niet zo "industrieel" maar wel met zat invloeden van Microsof zoals de Icon.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    4.5 inch is toch gewoon prima? Vind het belachelijk dat al die telefoons zo ontzettend groot moeten zijn tegenwoordig!

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Idd doe mij ook maar een 4.5" of hooguit 4.7", dit kan wel eens de vervanger van mijn 920 worden. Maar er is ook een grote kans dat het net als de Icon 5" wordt. Daarboven zou echt klote zijn en zullen ze ook niet doen neem ik aan omdat ze daar al twee toestellen hebben zitten 1520 en 1320.

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ja vind ik ook prima, heb nu 4,5" wat me goed bevalt.
    Mag wel wat groter, 5,2" ofzo maar dan moet de rand niet zo groot zijn.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    M'n Lumia doet het nog prima, maar ik ben wel erg benieuwd naar het nieuwe toestel.

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe start je op Windows Fail een Whatsapp gesprek met iemand uit je telefoonboek?

/Edit: Al gelukt. Het duurt blijkbaar een tijd voor contacten ook in Whatsapp zichtbaar zijn.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
  10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Fijn, ik ben benieuwd wat voor nieuws ze gaan brengen.

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Me too! Sowieso wordt Windows Phone 8.1 helemaal uitgelicht in de keynotes dat is wel duidelijk. Daarnaast is WP8.1 ook zo goed als klaar dus wie weet hebben we volgende week al de developer preview (althans de mensen die dat ingesteld hebben). En de 930 daar ben ik voornamelijk benieuwd naar wat deze gaat brengen.

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop dat het allemaal meer gaat worden dan slechts het perfectioneren van de serie. De Lumia reeks is geweldig, maar alles groter en slanker maken zie je zoveel tegenwoordig.

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik hoop ook dat de 930 onder de 5" blijft, heb zelf ook niks met die Samsung Note achtige telefoons zoals de 1530 en 1320. Daarnaast alle kritiek die de Lumia 920 altijd kreeg van groot en zwaar ben ik het nooit mee eens geweest, het is teminste een degelijk apparaat het voelt ook niet goedkoop aan (Samsung?!) en het design is gewoon prachtig! Hoop zelf dat ze daar met de 930 ook niet teveel van afwijken en niet teveel maken zoals die Icon die er dan wel weer erg standaard uitziet.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Even tussendoor, ik heb net een nieuw simkaartje in mijn gsm gezet. Nu wordt de datum aangegeven als bv 17.3 ipv 17-3. Waar verander ik die notatie? :+ Of is het altijd zo geweest en is het me nooit eerder opgevallen?
    Bij Datum & Tijd zag ik geen optie staan.

En waarom werkt dat automatisch instellen niet? 8) Volgens dat ding was het juli 2013 4 uur 's nachts. Pff. :p

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Zit je wel op Wi-fi of 3/4G? Daarnaast moet je volgens mij voor automatisch instellen wel locatie aanzetten. Geen idee waarom er bij jou een . staat inplaats van een - heb ook niks kunnen vinden hierover. Batterij eruit halen en opnieuw erin helpt misschien?

Edit: Op welke land instellingen heb jij je telefoon staan?

Laatst bewerkt: 27 mrt 2014
  17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nederland.
    Het is trouwens bij Whatsapp, is het misschien alleen die app wat de datum ten allen tijden met een . doet? Ik zal eens zoeken of ik ergens nog een app kan vinden wat de datum weergeeft, misschien ben ik weer eens te vroeg geweest met posten. Zoals altijd als je een probleem hebt, haha.

Staat op Wifi, ik zal eens kijken of Locatie aanstaat en dan zet ik Automatisch instellen weer aan. Eens zien of het nu dan wel werkt.

Ik vind het Instellingen menu maar onoverzichtelijk trouwens. :+ Mocht op zijn minst alfabetisch staan, en het liefst ook wat beter gegroepeerd. Het is nu gewoon een lange lijst waar je maar toevallig moet weten waar je alles moet vinden. :p

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt dat instellingen menu is echt een rommeltje vooral als je een Nokia hebt want bij Nokia krijg je nog veel meer opties dan bijvoorbeeld bij een Samsung of HTC. Hoop dat ze in WP8.1 daar ook wat aan gedaan hebben.

Maar heb net gekeken bij mij in Whatsapp staat er ook een . inplaats van een - dat ligt niet aan WP maar aan Whatsapp :9

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nieuwe WP8.1 Homescreen is gelekt in Parallax!! :D

[yt]mekag2itW28[/yt]

Ik vind het awesome deze manier van background / customisatie, wat vinden jullie ervan? Volgende week zien we het in 1091p en niet gefilmd met een aardappel!

Meer... hier!

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wauw, toffe toevoeging! Ziet er tof en niet storend uit.

En de mogelijk om meer tile's te plaatsen is ook fijn, meer op m'n scherm.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina