[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja doe ik. Wel even een wapen zoeken haha. Wil sowieso axes vind ik vetter als maces. Maar ik weet iig zeker dat een shaman axes kan wielde.. maat van mij heeft dat wel in ieder geval.

2. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe moet ik dat voor me zien?

Je koop spullen van de AH en verkoopt ze weer wanneer ze meer waard zijn ofzo?

Any addon suggestions ? :p

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja zo kan je geld verdienen. Ik kreeg altijd de tip om op vrijdag het op ah te zetten. Meesten mensen kopen in het weekend.
    Simpele voor beeld. In undercity kan je de kakkerlak pet kopen voor weinig, als deze niet op ah staat zet het erop. People love pets, en kopen liever dan zelf zoeken.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

4. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    en zie je dit op een site wat je moet kopen?
    En koop je die pets dan van gewone winkels?

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je hebt de add-on auctionator toch? Open je mining tab bij de AH en dan de AH zelf. Klik op bijvoorbeeld Cobalt Ore/Bar en je ziet, als het niet te druk is, redelijk snel het verschil in prijs tussen de Ore en de Bar. Soms kan dat wel meer dan 2 gold zijn. Koop dan alles wat 2 Gold winst oplevert, per bar op, smelt het om tot bars en zet het weer op AH. Haal het er pas af als het er vanzelf weer af komt. Kijk wel goed naar prijsverschillen en onthoud dat je ook moet dokken om het te posten. Zo doe ik het altijd. Geef het een week en je bent al een paar K verder. Ik heb soms op 4 K inkoop ruim 3K winst.

En wat heuft zegt klopt wel, maar doe het dan wel rond etenstijd, gegarandeerde klapper als je dan de goedkoopste bent. :thumbs:

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ik heb best wel wat geld verdiend met die pets. Niet enorm veel. En zet er niet gelijk tien op. Als het er maar 2 zijn voor bijv 5 goud denken ze dat de pets zeldzaam zijn. Als er 30 op staan weten ze dat ze ergens makkelijk of goedkoop te krijgen zijn.

7. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    thanks yellow en heuft :D

8. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Weet iemand toevallig nog een pve server met veel Nederlanders.. Liefst horde guild.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    En zorg ook een beetje dat je rekenen in gold op orde is. Je komt een keer een tegen lage winst, of zelfs verlies aan als je er niet goed om denkt. Soms heb je de pech dat je op het verkeerde moment dingen op AH plaatst. Ik heb altijd ervaren dat het soms helpt om het midden in de nacht op AH te posten, bijvoorbeeld na het stappen. Als je dan niet te bezopen bent, zet het rond 4:30 op AH en een uur later komen de eerste mensen weer online die dan meteen de beste deals pakken. Dat gaat elke dag ongeveer door tot 8:30 - 9:30 in de ochtend, tot de andere handelaren online komen. Ik kan je verzekeren dat je in die paar uurtjes soms flinke slagen kunt maken. Dus als je eens een keer kunt bikkelen rond het weekend, of door de week op een drukke server, probeer het dan maar eens op deze manier.

10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Wat ook handig is om een bankie te maken. Een char die alleen maar ah dingen doet. Je stuurt je te verkopen spullen naar je bankier en met die zet het op ah. Geef hem een paar tassen wat geld en je heb een char die alle bank zaken regelt. Wel zo over zichtelijk.

11. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Trillium bar kost 36,86 om temaken en verkoopt voor 42,90

Dikke profit ofniet? Hoelang blijft die bar zo hoog?

12. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Voor hoeveel staat ie op ah.

had nog Obsidium Bar in mijn tas zitten, 2 stuks. gisteravond op ah gezet. verkocht voor 809 goud dat is nog eens leuk. gewoon oude meuk verkopen die je toch niet meer gebruikt.
    nu kan ik weer wat living steel bars kopen.

13. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    voor 40-50 gold.
    sommige vragen zelfs 60 gold.

Mijn auctionator Addon vind zelf dat 42 het beste is :p
    Dus dat maar gedaan

14. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    :thumbs:

Feldrake

ik zie die kaart voor 200 euro op ebay.

15. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ga weer beginnen met WoW na een paar jaar. Heeft iemand tips voor leuke servers met nog genoeg levelende mensen? Ik ga voor een Goblin echt bruut dat ik die nu kan spelen. Gaaf ras! Ook al voelt het lore technisch een beetje raar aan allemaal ;) . Denk dat ik voor de mage ga zag wel dat het hele talentpoint systeem op de schop is genomen. Iemand nog wat tips over priests warlocks en mages twijfel tussen die 3 namelijk.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wat is het toch soms lang wachten op RF als tank. Ok, het is nu nacht, maar gisteravond ook en ik moet even friendly worden met Shadow Pan Assault op mijn alt, aangezien ik dan gear kan kopen. :'-(

17. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik ga weer terug naar terrokar(PVE) server, daar ooit begonnen en ga weer terug met mijn main. ik weet eigenlijk niet hoe druk het daar is, en of er veel guilds zitten.

18. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn niet zoveel mensen meer die de 'oudere raids' nog doen, en de mensen die ze nog doen hebben ze waarschijnlijk al gedaan deze week. Bij SOO is ook een duidelijk verschil te zien tussen de groups op woensdag en de groups op zondag.

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Had vorige week een Shammy gerolled via de WoW boost. ( expension pack ). Kei mooi, heel het mannetje uitgezocht, wat hij kan, beetje rotatie en wat belangrijk is enz. Ken het mannetje al vrij goed nu, echter gaat het geare echt zwaaaaaaar bagger. Ben nu ilvl 496 ( je krijgt het mannetje met 483 ) maar er dropt gewoon echt niks voor mij. Maat van mij had een warrior gepakt, heeft nu al 5 burdens en op elke baas die die heeft gedaan nog iets kunnen looten. Heeft nu ilvl 515. Lekker eerlijk verdeeld blegh.

Maar goed, gister op mijn main mijn hands van set item kunnen krijgen. Nu ilvl 541 daarop. Vanavond weer normal en heb nog 3 warforge seals dus hopen dat ik nog wat kan loote.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zit met een dilemma, wat zouden jullie doen:

Ik en een IRL friend van mij zitten in dezelfde guild. Beide healers, hij een monk ik een priest. Hij is nu ilvl 533 en ik 541. Nou mocht ik vorige week mee met een Normal raid en voor de eerste keer clearde de guild de eerste part. Nu heb ik een streep voor op de andere healers, ze willen mij er altijd bij hebben en graag zelfs.

Maar dat maatje van mij confirme ze niet op normal raids. Wel op Flex maar niet op normal en dat vind hij egt klote. Hij denkt eraan om te leave. Maar vraagt aan mij wat ik doe, of ik mee eruit ga of niet. En natuurlijk hij is mijn maat maar ik heb wel een naam opgebouwd bij deze guild en wil vooruit blijven gaan. Bij een nieuwe guild begint dat weer van voor af aan...

Deel Deze Pagina