Ja? Zag het niet op Tapatalk.. Anyway; Waarom is alles een klein beetje terug geschroefd, wat zal de redenen zijn?
Ze hebben iig de textures van de kleding verranderd maar of ze de resolutie ervan ook verlaagd hebben is slecht te zien door de compressie van het filmpje.
Dit is 1 van de weinig plaatjes die je enigzins kan vergelijken. Als je naar zijn jas kijkt zie je dat er geen downgrade is [/IMG]
als ik die uitvergroot zie ik best wel verschil in de textures op die jas anders maar we moeten niet overdrijven, het is geen lelijke game geworden ofzo het verschil is niet groot , het is geen Watch Dogs/ Dark Souls II downgrade
Kevf is in de ontkenningfase, de game is toch wel 1080p? Al ziet de game er nog steeds uitstekend uit, het is alleen wat jammer dat de laatste tijd de berichten altijd over downgrades gaat. De pc versie zal er toch wel beter uitzien dan de console versie? (Dark Souls 2)
Maar dat is toch niet waar? Er was toch een dsII beta? Die liep op een ps3. Het blijft een raar verhaal met Dark Souls, in 5 weken tijd een giga downgrade.
Ik heb die beta niet gespeeld , andere areas misschien waar het minder opviel? Ik kan er wel mee leven maar hoop nog steeds wel op een ps4 versie
By far? Het hele share gebeuren laat me koud maar lijkt me wel dat Sony dan vlot met een update voor hun eigen twitch app moet komen wat heb je aan een licht voordeeltje in de resolutie oorlog als alle streamers alsnog voor de One gaan omdat je betere resolutie in je twicht app totaal verloren gaat?
Hogere resolutie. Meer instellingen qua kwaliteit. Maar opties als je een camera gebruikt. Streams worden opgeslagen.
Lijkt mij dat "echte" streamers als nog met een capture card streamen en niet via de PS4/X1 zelf. Maar wel een beetje een fail van Sony dat ze de nadruk zo op sharen leggen en dat de X1 dan een stuk beter is
Met zo'n kaart/device kun je ook meer aanpassen, dus ik denk dat mensen daar altijd de voorkeur aan zullen geven.
Is dat streamen dan zo populair? Ik heb het nog nooit gebruikt op de ps4. Tijd die ik gebruik voor streams kijken kan ik gebruiken om te gamen. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Kijken hoe andere mensen een game spelen, gruwelijk irritant! Snap die hele 'stream-and-share-hype' dan ook niet...
Vind het wel grappig een keertje een multiplayer match terug te kijken waarin ik heb meegedaan maar voor de rest vind ik het ook niets toevoegen. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Heeeeel soms mag ik graag een videotje of twee van ZeroXShinobi zien, die dude doet namelijk dan ook voiceovers voor characters en dat is soms hilarisch. Iemand die je echt aan alle kanten moet vermijden is DSPGaming, my god wat een vreselijk slechte gamer is dat en hij geeft altijd de game de schuld. Afgezien daarvan vind ik het ook niet echt boeiend. Je wilt zo'n game toch liever zelf spelen en meemaken zou je zeggen? Maar ja...ieder zijn ding of course.