[XOne] Forza Motorsport 5 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2013.

1. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Met de RUF heb ik dat ook indd, dacht eerst dat het er aan lag dat ik TCS uit was vergeten te zetten maar dat is het niet. Lijkt er eerder op dat het sper diff. een lage instelling heeft, dit is super om in de bochten tractie te houden, maR heeft zo ook z'n nadelen.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik kan kijken of ik de 1e versnelling lager kan afstellen.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wauw! Ik heb op xbw ook jarenlang een PGR3, FM3 en PGR4 competitie gehad maar jij maakt er werk van. Super tof om te zien. Leuk dat je daar zo mee bezig bent. :)

4. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Ik weet niet of je het daar mee oplost, maar je zou het kunnen proberen. Voor de Cup maakt het eigenlijk niks uit, we doen toch rollende start hè.

5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als mensen live willen meekijken met de 4e ronde van de Porsche cup, we streamen met een aantal coureurs:

Ron D Core:

[twitch]Ron076[/twitch]

Novacaine:

[twitch]Novacainenl[/twitch]

Flavourlicious:

[twitch]Flavourlicious[/twitch]

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zag net voorbijkomen in mijn feed dat je aan het streamen was, maar kan niet connecten met Twitch.

7. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Voor de Twitchers onder ons, check Racerboy 77 eens. Ho-Lee-Fack!

8. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Kan 'm niet vinden.

9. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Oeps, Raceboy77 is het.

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    XBWRacing houdt vandaag de 5e race van de Porsche cup in Forza Motorsport 5. Kijk live meer naar de race op het circuit van Le Mans!

Volg de streams op:

http://www.twitch.tv/Ron076
    http://www.twitch.tv/Novacainenl
    http://www.twitch.tv/Surreallistic79
    http://www.twitch.tv/flavourlicious

Race 5 van de XBW Porsche Mobil 1 Supercup is een endurance race. Na een kwalificatie sessie en een top 5 shoot out zal het veld een uur lang racen op het circuit van Le Mans.

Om 19:45 starten de oefensessie's. Om 20:15 start de kwalificatie sessie met om 20:30 de top 5 shoot out. Om 20:45 zal de endurance race starten.

11. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb sinds kort ook een Xbox One! Gisteravond voor het eerst Forza 5 gespeeld. Dat ziet er echt prachtig uit!! En dat is nog maar een launchgame, dus er moet nog veel meer uit de console te persen zijn.

Tis altijd even wennen natuurlijk aan de nieuwe interface en functies, schijnen nogal wat dingen uitgelaten te zijn heb ik al gehoord waar je in de vorige forza(s) aan gewend bent geraakt.

Wat het echter het meest wennen is, is het racen. waar ik net lekker in forza4 zat is dit weer even opnieuw beginnen. The feel is totaal anders en ik rijdt alsof ik voor het eerst een racegame speel :p Ik heb gekozen voor de Audi RS3, die voelt best zwaar en lomp en het is best lastig om geen zwarte strepen achter te laten in de bocht of helemaal te slippen. Ook beginner de triggers al heel snel te trillen, wat dus betekent dat ik te veel gas geef of te hard rem? Hoe lang heeft het bij jullie gekost voor je weer een beetje op je Forza 4 niveau zat? Of ben ik de enige die zo moet wennen. Ik ga iig lekker aan de gang met de carreer de komende tijd, eerste indruk is goed! :)

12. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Na een uurtje of 2 heb je het wel weer te pakken hoor, ik moest ook ontzettend wennen.
    Congrats met je aankoop trouwens.

13. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dlc is uit. Carpack. Ik kon gratis de Bgatti Veyron SS downloaden en kopen

Edit: er zijn diverse autos gratis te kopen op dit moment!

Laatst bewerkt: 28 mrt 2014
  15. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Alleen van de DLC gratis te kopen of in het algemeen?

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Shelby cobra gratis te koop. Dat is geen dlc. Dlc is dus niet gratis. Maar het wemelt van de gratis autos. Tientallen.....

17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Shelby was geloof ik Limited Edition DLC. Alle DLC auto's zijn vanaf gister gratis ingame. En:

"Greenawalt is also promising more updates to Forza 5, promising news in April about a free add-on to be added to the game."

Doe maar even Nordschleife!

[yt]BXpOeD0qfYM[/yt]

Laatst bewerkt: 29 mrt 2014
  18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik begreep dat het niet meer mogelijk is om via paypal een fakeaccount in de US te maken en zo aankopen te doen? We kunnen dus alleen nog met van die cards van bijv MM KOPEN? Maakt het dan nog uit on welke region/msstore je het koopt?

Vind die renault5 nl. stiekum altijd erg leuk.

19. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ford Transit FTW...... Als er de Nordschleife in zou zitten :mad:

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Bij mij werkt dat weer. Enkel lag het even eruit ivm een storing. Ik wilde toen graag Titanfall en heb toen via Ebay een kaart gekocht. Die was niet van deze regio, kortom werkt gewoon.

Blijft idd een gemis. Waarschijnlijk dat we daarom als goedmaker al die gratis auto's krijgen. Het uitblijven van de Ring is wel de reden dat ik het spel nagenoeg niet meer speel.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2014

Deel Deze Pagina