750 watt is wel enorme overkill, 500a600 zul genoeg aan hebben.
Voor de GTX760 is 500 watt aangeraden.
Zou voor
deze gaan, heb m zelf ook (500W variant) en niks te klagen.
Zit een 2x 6 pin videokaart in, de 760GTX heeft een
2x 6 pin voeding nodig en niet 2x 8 zoals LightMiner beweerde.
HDD met caching (die je er nu in hebt zitten, ook wel SSHD of Hybrid HDD) is echt enorm rap en amper duurder, kijk maar eens naar de benchmarks en Youtube.
Heb er zelf ook een en Windows start bij mij op m'n latop in ongeveer 15 seconden op, met een flinke lading aan software.
Je zou ook voor een
groter moederbord kunnen gaan (past nog steeds in je behuizing), zitten namelijk meer features en aansluitingen op, plus er passen twee videokaarten in (alleen ATI videokaarten op een of andere manier, zal wel zijn omdat ie wat goedkoper is, anders zit je denk ik 20 euro hoger maar dan heb je overall ook een beter moederbord).
Ik zou er ook een aparte CPU koeler op zetten, stock koelers maken altijd een takkeherrie.
Ditis wel een goeie.
Een aantal andere casefans en/of een basic fancontroller is misschien ook geen gek idee, maar ik weet niet hoeveel lawaai deze maken.
Je zou ook een stillere variant van de GTX760 kunnen kopen, maar ik weet niet hoe stil deze is en hoeveel stiller andere kaarten zijn.
Zou ook even kijken voor een andere netwerkkaart of zo'n usb stickje, deze ziet er qua prijs/kwaliteitsverhouding niet geweldig uit.
En als laatst zou ik ook zelf de pc in elkaar zetten, is helemaal niet moeilijk, best een leuk klusje en mocht er iets mis zijn of je wilt iets veranderen kun je dat zelf doen, plus het scheelt je flink wat centen.
[yt]KfvkldQS6KQ[yt]
Klik om te vergroten...