Wat een geniale game ook. Weer een stukje verder in het verhaal, wat mensen gerekruteerd. Ik vraag me alleen één ding af. Ik heb echt alles verkent, maar ik kan kennelijk nog niet die laatste fast travel en x aantal locaties vinden, komt dat later nog??? Ik las namelijk ook iets over Canada? Heeft dat soms iets met Asses of Fire 2 te maken?
Niet op de Xbox. Alleen de Amerikaanse heeft geen censuur (de ironie), en deze game is niet regiovrij...
Van wat ik gelezen heb is er niet zo heel veel geblockt.. Ik heb de game sinds vandaag en nog niks gezien, maar ik begreep dat het in totaal om 40 seconden gaat die niet ontzettend belangrijk zijn (en ws gewoon op YouTube te vinden )
Klopt, stelt uiteindelijk weinig voor Maar het gaat gewoon om het idee... en bovendien zitten er dingen in de game die ik zelf eerder had gecensureerd haha
Zonder al teveel te spoileren: het laatste fast travel point krijg je naarmate de game vordert en is niet meteen in het begin te vinden. Zo ook voor vele locaties (waaronder Canada, die los staat van Asses of Fire 2), deze kun je pas benaderen als je verder in de game bent. Canada zit bijvoorbeeld in de derde dag en meer richting het einde van de game. Andere locaties zijn bijvoorbeeld pas weer te bereiken met speciale accessoires.
Dan zal ik voor een aantal dingen uit je post even goed uit moeten kijken. Bedankt in elk geval. Ik heb in elk geval die Chinpokomon uit de kelder van die kreupele en die aan het ''einde'' van de eerste dag. Die kan ik dus ook niet meer missen. Heb er alleen nog niet erg veel, 10 geloof ik. Oppassen dus, want heb gelezen dat er ongeveer 8 te missen zijn in-game, de overige 22 kan je haast niet missen. Het is wel meer dan die ene die hier eens genoemd werd. Dit heb ik ontdekt na een korte Google studie.
Game uitgespeeld, maar geen game die ik nog eens ga spelen voor alle achievements. Heb wel alle Chinpokomon gevonden zonder guide, dat vond ik dan wel weer netjes. Mis helaas wel vier vrienden en de nodige outfits.
Mm ik ben nu bij het stuk waar je dokter moet spelen... die mini game.. moet je eerst optijd naar beneden drukken om de prik te geven en dan de linkerstick gaan draaien (met de volgende dokters instrument) maar hoe stop je dat draaien dan weer? ik ga steeds te ver en dan ooh is that blood en game over... als ik stop met draaien lukt t niet
Oh dat verklaart het. Maar dan kan niemand je hier helpen I guess gezien ik denk iedereen hier de Europese versie heeft.