S04E14: "The Grove" is “definitely one that people are going to remember and it’s definitely one people are going to talk about. If there is one episode of The Walking Dead that you absolutely had to watch this season, it would be this one.” - Robert Kirkman Ik ben benieuwd.. Verwachtingen en deze serie gaan niet goed samen though
Extra vroeg opgestaan om te gaan kijken. Geen tijd tot en met woensdag om te kijken en wil natuurlijk weten wat jullie er van vinden, mede door wat Maddmonkey postte gister. Spoiler Door de post dacht ik dat er super veel ging gebeuren, maar lekker langdradig naar dat moment gewerkt, die op zich wel duidelijk werd. Het werd wel iets minder toen die twee kiddo's achter na werden gezeten. Toen dacht ik dat ze 'bekeerd' was.
Was ok. Acteerwerk drama van die kinderen Spoiler Wist al weken dat dit ging gebeure, sinds we wisten dat ze een psycho was. Stupid comics verpest xD
Spoiler Aflevering zat weer vol met typische TWD stukjes. Acteren meh. Geen recoil op de wapens. Sowieso is de actie altijd slecht in de serie. Iemand moet weer vallen als er walkers weer opeens uit een bosje komen. Dat van die kids was dan weer wel goed. Had ook geen zin om die zooi steeds te zien.
Wat ik trouwens ook gelezen heb over ''Terminus'' is dat: Spoiler Het de oorspronkelijke naam van Atlanta is. Kan nog leuk worden in die laatste twee episodes, weet alleen niet of mijn spoiler ook echt klopt. Las het ergens via Google.
Ik snap iets niet: Spoiler In het laatste stukje als Carol en Tyreese weglopen. Waar is Judith dan, want ik kan dat kind serieus nergens vinden. Hebben ze dat kind dan in een tas gepropt ofzo?
Carol kan echt niet acteren...vreselijk... Toen ze bonje had met dat kind...zo slecht Maja, aardige ep, niet meer dan dat. Verder volledig eens met Hyb, op dat gebied komt deze serie imo enorm tekort.
Ja, waren de woorden van de producer zoveel gebeurder er idd niet. aah daar was dat kreng dus Acteren is slecht, schieten is slecht. Dat hoort bij deze serie Zag het wel van mijlenver al aankomen en wat dat betreft vond ik de vorige aflevering ook een stuk leuker
Aardige episode, blij dat: Spoiler Dat dat gestoorde kind nu dood is. Is nu wel alles compleet duidelijk rond die gevangenis. Alleen snap ik niet dat Carol dan alsnog de schuld opzich neemt en een valse bekentenis lijkt af te geven aan Tyreese. Of heb ik daar iets gemist???
Vertel het me dan aub even. En je moest eens zien hoe ze tekeer gaan op de officiële FB pagina met die meme's na ''look at the flowers.'' WTF, lach me een breuk weer.
Spoiler En ze bekend ook niks. Ze zegt tegen Tyreese: Nee Lizzie heeft ze niet vermoord, ze zou er walkers van maken. Ze weet natuurlijk ook dat ze het zelf heeft gedaan, maar dit zegt ze niet tegen Tyreese. Denk ook niet dat ze anders vrolijk wegliepen met zijn 3tjes