FM4 [Finished] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2) [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 1 feb 2014.

1. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Heat 2 staand is vind ik iets leuker ;):)

2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Nice, de rijders~briefing ruim op tijd. :thumbs: Keep up the good job! :thumbs:

3. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Bedankt! :+

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Lol :D Organisatie is idd top weer deze cup!

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Graag gedaan! :b:

Zin in! Oefenen ging wel aardig al, voor m'n gevoel.

6. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    De Subaru van Flavour liep hard op Sebring short tijdens oefenen.
    Ik ga maar wat meer oefenen. Vooral bij laatste bocht valt nog veel te winnen.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2014
  7. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
  8. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606

Laatst bewerkt: 17 mrt 2014
  9. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Hoe zit het met de tusse standen in het klassement, ben ik wel nieuwsgierig naar :)

10. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Pieke is voor een korte break naar het buitenland.
    Hij komt voor woensdag terug en zal de tussenstand posten.
    Vanaf Road Atlanta Club was er al een vliegende start in de 2e heat.

Nog geen idee wat de pole-tijd of wat een snel race tempo is.
    Ik weet wel dat de 1e en laatste bocht perfect moeten zijn voor een supersnelle rondetijd.

11. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37

Ik vroeg me af waar dat ineens vandaan kwam, wat de gedachte erachter is. Het heeft namelijk wel met mijn auto keuze meegespeeld.

RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!

12. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    @ Freaky, standing komen eraan. Zoals gemeld was ik een paar dagen ff in het buitenland

@Rene, vliegende start is al vanaf CATALUNYA, zoals ook meerdere keren aangekondigd. De eerste keer nog ruim voor de wedstrijd op Catalunya. Daar zijn toen verder geen vragen of opmerkingen over gekomen.

De gedachte is om een aantrekkelijke competitie voor iedereen te maken, vandaar dat nu ook eens een keer de "snelle" jongens een vliegende start kunnen leiden en niet zoals gebruikelijk een vliegende start bij een reversed grid. Vanuit de organisatie is dit het enige punt geweest.

.....het zou in het algemeen voor een aantal een keer goed zijn om ook eens tijd en energie in de organisatie van een cup of overall xbwracing te stoppen....

13. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    [Running] [FM4] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2) [W]

Nee alle respect voor de leiding/ organisatie etc., want ik zou de tijd ervoor niet kunnen vinden. Ik voel me ook gezegend (jaja) dat ik hier aan mee kan en mag doen met wel een leuk clubje.

Alleen zelf was je nogal kritisch over veranderen van regels na begin van de competitie ( volgens mij hebben we het er laatst nog over gehad) En ok het is aangekondigd maar niet besproken dus ik dacht laat ik er toch maar over beginnen.
    Ik dacht zelf dat het misschien incidenteel werd, per baan verschillend maar nu blijkt dat niet zo te zijn.
    Kijk ik lobby natuurlijk voor mijzelf, A met de Sub is stilstaand wat beter B vind ik zo'n vliegende start maar zenuwslopend en C mis je een raceronde, al is dat laatste makkelijk op te lossen.

Nogmaals geen aanval op de leiding maar wilde wel graag weten waar het vandaan kwam omdat IK het wat nadeliger vind.
    ( Ben geen zeikerd van beroep hoor :p )

Maar goed heb heeeeel veel zin in woensdag maar moet wel ff oefenen nog...

RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!

14. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Laten we er vooral zin in houden !!:b:, daar gaat het per slot van rekening om.

Ja tijdens seizoen veranderen is niet de bedoeling en daar sta ik nog steeds voor, echter waar jij op doelt was een ingrijpende verandering die werd aangedragen door een paar coureurs en die indertijd werd overgenomen.

Nu is het een beslissing van de raceleiding en waarbij ook na testen er feitelijk geen verschil zit in de auto's tussen een vliegende start of staande start, strategisch rijden nog oninteressanter en dat dit vervolgens de races alleen maar interessanter zouden maken voor de meerderheid en hierdoor in ieder geval genoeg deelnemers aan de start te hebben en te houden. De maatregel was niet als ingrijpend gekwalificeerd en inderdaad geen rekening gehouden met individuele gevoelens van zenuwslopendheid bij de inlap ;)

Anyway, dank voor je verheldering, cheers !:b:\o/

15. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Na wat rondjes oefenen 01:10.3xx met uitschieters naar 01.09.9xx.
    Afhankelijk of de eerste en laatste bocht goed/perfect wordt genomen en hoeveel risico je neemt.
    Mogelijk dat er nog een paar tienden af kunnen met wat meer risico.
    Morgen lekker heel de dag vrij om serieus te oefenen. :D

Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
  16. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Zal als ik zin heb ook ff gaan kijken wat ik rij. Kans is wel aanwezig dat ik er morgenavond niet bij ben vanwege prive redenen...ligt eraan hoe het gaat en hoe ik me voel;)

17. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    LEES Uitslag week 4 Road Atlanta, ipv catalunya week 3......

18. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Kan ik vanavond mooi een paar rondjes oefenen voor de super GT, terwijl de rest met de Porsche cup bezig is. Ik moet nog heel veel punten inlopen.

19. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Vergeet niet dat het slechtste resultaat niet meetelt. Jij hebt een 0 staan, maar bij bijvoorbeeld Flavour, die 1 plaats boven jou staat, gaat het laagste resultaat eraf, dus dan sta je maar 1 puntje achter op hem. En dat geldt ook voor de anderen boven je ;)

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Net even Sebring geoefend. Een circuit dat je niet moet onderschatten. Vooral de laatste bocht vind ik een van de lastigste uit het spel. De scherpe bochten zijn op zich goed te doen, maar de slinger in het midden en de bocht in het begin zijn ook een uitdaging om er zonder glijden zo snel mogelijk en scherp doorheen te komen.

Deel Deze Pagina