Je hebt dan een voorproefje om te vliegen! En je verwoordt het erg mooi, zo denk ik er ook ongeveer over na Awesome [yt]zEQTbBBtQVI[/yt]
Jammer dat je nog niet kunt zien hoe de skins eruit zien. Als ie mooi is wil ik ze best nog een extra $5 geven, maar een blauw vraagteken zegt me niet veel.
Zal in de loop van de fases waar ze het uitbrengen wel bekend maken. Is er ook niks te vinden via Google?
Niet echt. Of jij moet betere Google skills hebben. edit: Verleidelijk! https://robertsspaceindustries.com/store/102-the-making-of-star-citizen Jammer dat dit zo duur is: https://robertsspaceindustries.com/store/399-jump-point-softbound
Deze heb ik gevonden. Piratenskins zijn altijd vet! Eigenlijk zou er een Hello Kitty skin moeten komen
Die had ik ook gevonden, maar ik wilde specifiek die van jou zien. deze zijn trouwens niet lelijk. Maar niet 'omg shut up and take my money' edit: Oh, dus zó moet je je wapens testen en monteren. Ik had ook nog een testje gedaan met Motion Blur. aan vs uit. Lijkt niet eens zoveel uit te maken? Het voelt iig beter aan!
Er zitten vette ships tussen Making of is wel vet! Ik neem aan dat het geen digitale versie is? Alhoewel, dan is het vrij goedkoop.
Het staat tussen Physical Add-ons, dus ik neem aan dat het niet digitaal is. Daarom is het ook zo verleidelijk. ZOiets zou ik niet erg vinden om als boekwerkje te hebben.
650 pagina's is ook niet niks Ik ben wel benieuwd hoe groot die making of is. Ik hoef geen lullige 20 bladzijde tellend ding te hebben Ik koop hem vast wel Hij heeft 42 pagina's. Hmmm
Ja, 650 voor dat Jump Point ding. Maar 80 dollar excl verzenden. Moet ik nog eens diep over nadenken. Is niet niks. 42 pagina's voor die making of is in verhouding eigenlijk nog duurder.
Het is wel duur, ik wacht denk ik nog even. Al wil ik nog wel wat fysieks hebben, maar eens in de gaten houden wat er nog komt in de store. Vanavond weer 10 for the chairman
Dan post zelf ook wat meer. Ik ga niet stoppen omdat Jorrie zowat de enige is die terug praat. En hey, het gaat over de game! Heb jij nou al je schip gekocht? Schaalmodel van je startersschip zou awesome zijn.
In het Wing Commander pakket zit wel een schaalmodel van 10 inch, als die nou los was te verkrijgen.. Ik wacht wel even
Had ik gisteren gezien inderdaad, al wist ik dat van dat doodgaan al, leuke feature Dit topic is ook wel interessant om te lezen. (Edit: Oh, ze antwoorden daar niet echt veel, laat maar ) Ben benieuwd hoe ze het nu precies met de warpgates gaan aanpakken.