Jezus ... wat een hectiek net op Lagoon
Drop m'n Atlas Titan met 40MM Cannon ( burst ). Loop naar de spawn van de vijand en begin gelijk met het leeg knallen van mijn magazijn. Zie in de verte een Stryder Titan weg schieten. Raak hem nog net maar niet voldoende.
Ik zie op m'n scherm dat een Titan mij locked.Vervolgens springt er een piloot op m'n kop. Electric Smoke enik rooster z'n zak. Daarna nog ééntje. Spring uit m'n Titan, schakel de piloot uit en zie in de verte een Stryder en Atlas op me af komen. Vervolgens begint m'n Titan AI als een malle te schreeuwen. "Warning! You are outnumbered 3 to 1! Critical damage sustained. Seek cover!" Als een debiel ram ik op de X knop om z.s.m m'n Titan weer in te springen. Ik schakel de Stryder uit en de Atlas. Denk ik rustig mezelf om te draaien staat er ineens een Ogre voor mijn neus Die trekt m'n armen van m'n Titan en mept me ermee dood.
Wat een heerlijk spel tot nu toe. Wat lichte frame drops maar dat mag de pret niet drukken. Hopelijk voegt Respawn nog een X aantal mappen en wapens toe. Of 'n stel nieuwe Titans zou mooi zijn. Nieuw hoeven ze niet te zijn maar een beetje variatie kwa uiterlijk?
Laatst bewerkt: 17 mrt 2014