Er zijn zat games die ik wel leuk vind om te kijken, maar niet om zelf te spelen. Alleen games die ik echt graag wil spelen, die kijk ik niet op stream in verband met spoilers. De rest wel, en dat doe ik ook graag. Ik heb vaak geen zin om zelf te gamen, en vind ik het wel leuk om een stream te bekijken. Ook is het leuk om de 'next-gen' games te bekijken, omdat ik zelf zo'n console niet heb. Twitch is ideaal, het heeft me vele impulsieve aankopen bespaard. Daarnaast speedrunnen veel mensen, wat ook erg vermakelijk is om te kijken.
Streams direct vanaf de console zijn kut. Mensen die er daarentegen een echte show van maken (en die zijn er zat op Twitch), zijn wel erg tof om te bekijken.
Waarom is dat gelijk kut. Is goed dat het er is. Zorgt ervoor dat iedereen kan streamen ipv dingen te kopen en zorgt ervoor dat misschien die mensen later echt een grote streamer worden. Daarnaast werkt het goed en zijn er genoeg opties voor je stream (zeker op de Xbox One)
Kijk best veel BF4 streams. Maar de streamers moeten wel goed zijn imo. Heel veel streams zien er goed uit maar is de streamer zelf geen goede speler en dan haak ik altijd af. Daarnaast is het altijd wel gezellig in streams. Vooral de "kleinere" streams. Leuk discussiëren over games etc. Ik doe dit liever dan dat ik TV kijk ofzo.
30 september zal wel meer een placeholder voor Q3 zijn maar ik geloof er niets van dat hij in de zomer maanden uitkomt. Dus als we niet snel te horen krijgen dat hij uiterlijk in mei uitkomt (wat ook onwaarschijnlijk klinkt) denk ik idd dat het op z'n vroegst september zal worden. Tegen die tijd komt ook Project Cars uit dus dan wordt Driveclub (voor mij) al meteen een stuk minder interessant
Zijn wel meer toffe, hoor. Daarnaast zijn er best wat games die ik zelf eigenlijk nooit zou spelen of heel saai vind om te spelen, maar ze op stream heel tof vind om te zien tijdens een goede show.
Sunset Overdrive mooier dan die ene trailer? If true....aight then! Nou nog zien wtf het voor game is.
is gewoon onderdeel van het geschuif met poppetjes bij MS, dat hele schip is de haven nog niet eens uit laat staan dat het zinkende zou zijn
Nou ik weet niet hoor maar met iemand als die rat van een Elop aan het roer zie ik bijvoorbaat al als zinkend.