Ik ben ook met de game begonnen en zonder echt in spoiler gebied te komen...ik heb net tegen een zeeeeeer lelijke bitch gevochten. Ik zit dus echt nog niet ver, maar ik vermaak me er echt super mee. Ook de stukjes dat je in een
rat moet veranderen en dan dingetjes doen
vind ik absoluut geen ramp. Had verwacht dat ik me er veel meer aan zou irriteren.
Kleine spoiler uit het verhaal in het begin...
1-
Het verhaal wat die vrouw vertelt over Trevor en dat hij vermoord werd door Dracula, zijn vader dus...is dat het verhaal uit Mirror of Faith? Die game heb ik namelijk nooit gespeeld. Maar dat moet haast wel toch? En dat jochie die in een wolf verandert...dat is toch Trevor....maar dan dood? Of gewoon een geval van verder spelen?
2-
Het gaat dus in de present time om een lab oa...en Satan's acolytes willen van mensen een army maken. Op zich past het lab gebeuren wel in het verhaal dan. Mijn collega die de review schreef vond dit echter nergens op slaan...dat lab. Maar it makes sense...qua dit verhaal. Of zie ik dat nou verkeerd?
Oh...en wat zijn die graphics op bepaalde momenten prachtig zeg. Sommige developers blijven me verbazen wat ze uit die oude hardware nog krijgen hoor en ook lekker soepel allemaal.