[XOne] Castlevania: Lords of Shadow 2

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 1 jun 2012.

1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    En de XBW Review staat online, check hem hier! :) Ook heb ik nog een Relic Pack code over, zie de review voor details.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het feit dat jij hem een voldoende geeft zegt al genoeg, het spel is gewoon teleurstellend :mad:

3. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    Welnee man. Speelt als een trein. :)

4. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    Ik ga dat frusti level erdoor rammen, Agreus, loop niet op de blaadjes, dat level.
    Wat tips opgezocht, mist, dash en snel erdoor. :)

*edit*

\o/ in 1 keer.
    Lijkt altijd te werken een dag later weer eens proberen.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2014
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben ook met de game begonnen en zonder echt in spoiler gebied te komen...ik heb net tegen een zeeeeeer lelijke bitch gevochten. Ik zit dus echt nog niet ver, maar ik vermaak me er echt super mee. Ook de stukjes dat je in een
    rat moet veranderen en dan dingetjes doen
    vind ik absoluut geen ramp. Had verwacht dat ik me er veel meer aan zou irriteren.

Kleine spoiler uit het verhaal in het begin...

1-

Het verhaal wat die vrouw vertelt over Trevor en dat hij vermoord werd door Dracula, zijn vader dus...is dat het verhaal uit Mirror of Faith? Die game heb ik namelijk nooit gespeeld. Maar dat moet haast wel toch? En dat jochie die in een wolf verandert...dat is toch Trevor....maar dan dood? Of gewoon een geval van verder spelen?

2-

Het gaat dus in de present time om een lab oa...en Satan's acolytes willen van mensen een army maken. Op zich past het lab gebeuren wel in het verhaal dan. Mijn collega die de review schreef vond dit echter nergens op slaan...dat lab. Maar it makes sense...qua dit verhaal. Of zie ik dat nou verkeerd?

Oh...en wat zijn die graphics op bepaalde momenten prachtig zeg. Sommige developers blijven me verbazen wat ze uit die oude hardware nog krijgen hoor en ook lekker soepel allemaal.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
  6. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Dat stukje met Trevor speelde zich inderdaad af in Mirror of Fate. We krijgen ook meer duidelijkheid over zijn verhaal (denk ik) in de DLC die bijna verschijnt.

Dat lab gebeuren maakkt inderdaad gewoon sense. Helemaal als je het verhaal een beetje volgt.

Ik zelf heb de game uitgespeeld en ben niet teleurgesteld. Misschien ben ik dan ook wel makkelijk te pleasen.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt cool man. Zeer nice bedacht dat verhaal. Tot nu toe geniet ik ook echt, geweldige sfeer en Dracula is gewoon supervet neergezet, echt een dikke bad-ass.

8. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    Xboxworld, bedankt voor de relic-pack _O_

De Revelations DLC komt volgende week dinsdag de 25e.
    Leuk om het verhaal af te maken.
    Paar screenshots Alucard,

9. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
  10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    LEUK toch wanneer een game niet de mogelijk heeft om een manual savefile aan te maken he? Fable had ook al zoiets. Lords of Shadow ook en deeltje 2 natuuuuuuurlijk ook.

Nu zit ik in een gamebreaking bug, want zodra ik continue game doe vanaf het main menu....krijg ik een zwart scherm, ik hoor een lift (The Antidote II) en dan gewoon alleen maar het zwarte scherm. Fuck.....dit spel.

Deel Deze Pagina