Met de 2is3 kortings code kun je dus ook op de website bestellen. LINK Dus ik kan nu bijvoorbeeld Destiny, TESO en Diablo 3 pre-orderen met die code ? En maar betalen voor 2 Wel dure shop trouwens
Schijnt dat sommige pre-orders het wel doen en anderen weer niet. Watch Dogs, Infamous (Special Edition bv) wel. Ik ga ze niet bestellen, na het debakel vorige keer ga ik geen risico nemen met de webshop. EDIT: Check budgetgaming: http://www.budgetgaming.nl/nieuws/2997/saturn-3=2-op-games,-muziek-en-blu-rays.html
Let op! Maar 250 exemplaren van inFamous beschikbaar. Zijn de games op krijg je gewoon het abbo, maar... niet de game. Gelukkig heb ik vanochtend al besteld. Hopelijk was dat vroeg genoeg.
CoD Ghosts vanaf de volgende PS Store refresh (wanneer dat wel niet mag wezen ) voor 47,99 in de aanbieding, tot 25 maart. Aldus de EUPS blog En bij Dixons Uncharted, Gravity Rush en WipeOut voor 5 eurie
Chill, thanks, alle drie besteld. Scheelt weer wat ruimte op mijn memory card. Unit 13 is ook 5 euro.
Godver, was ik net bij Dixons voor Wipeout 2048 en net voor me neus verkocht. In dat klote systeem zit dus 2 uur vertraging. Voor 5 euries wil ik 'm ook!
Eh Dixons haalt dit geintje elke keer uit, zogenaamde super kraker aanbiedingen en dan vervolgens maar anderhalf spel op voorraad hebben Leuk voor de publiciteit maar best matig als je ervoor door weer en wind de trektocht naar de dichtstbijzijnde Dixons maakt en met lege handen (of impulsaankoop) weer terug mag.
Haha, ja klopt en ik vraag me ook af of het wel waar was dat die knakker zei. Volgens mij is die game nooit op voorraad geweest daar. Ik probeer nog 1 filiaal en dan geloof ik het wel.
Ja, ik las het al op BG. Maar net als Wipeout 2048 zou volgens de site nog steeds beschikbaar moeten zijn in het filiaal waar ik was geweest.