[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jullie hebben 4 bosses gekilled op normal? Leaven die hap. Ik heb vorige week met een PuG nog 10/14 gecleared op normal. Zoek een guild die bij jullie beide past.

P.s. Tenzij je vriend gewoon slecht is, dan houdt het natuurlijk op.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    4 bosses gecleared op normal inderdaad. Flex hebben we nog niet volledig gecleared. Wat is de standaard qua ilvl voor Flex/Normal / Heroic. En hij doet stuk minder healing als ik en de andere 2 healers die vanavond mee gaan. Waarom weet ik niet, misschien kent hij de class niet zo goed oid. Maar ik weet dat deze guild niet het beste is, binnen 2.5 uur hadden we pas 4 bosses gecleared maar toch is het fijn dat ze je mee willen hebben. Bij een andere guild die alles al gecleared hebben kom je op de laatste plek omdat die al een vast team hebben snap je. En ik zit nu in het vaste team...

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Tjah, dan moet je het zelf weten. Als jij gewoon goed bent win je ook een plek in een nieuwe guild lijkt me.

Qua ilvl's zou ik zeggen flex 520-540 en vanaf 540 normal.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Oke, ja als je het zo bekijkt is mijn maat gewoon te laag. En heb ik geluk gehad dat ik met een laag ilvl al met alles mee mocht. En je hebt gelijk dat er dan ook plek zal zijn in een nieuwe guild. Ligt er wel aan natuurlijk hoe goed die mensen gegeared zijn etc. In deze guild zitten de meeste rond hetzelfde van 540 tot 560 ongeveer.

Vanavond iig raiden. Heb 3 warforge seals nog dus ga er vanuit wel een itempje te kunnen pakken.

Thnx Inferius. Je hebt ook gelijk. En sowieso speel ik 90% als we niet raide met die maat van mij, dus als hij egt uit die guild wilt ga ik mee :).

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Helaas wel ja, maar ik blijf het wel proberen en anders morgen en overmorgen maar.

Ik hoef ook alleen maar friendly te worden, dan zou ik het daarna via Dungeon Finder weer even door kunnen zetten. Het gaat mij alleen maar op de gear van die vendor van Shadow Pan Assault factie. Ik heb het nodig om verder te kunnen en heb geen zin weer om al die quests op Timeless Isle te doorlopen. 50 van die epoch stones zoeken, ja hoi. _0/

Gelukkig heb je in de game meerdere mogelijkheden om aan je gear te komen. Ik probeer voor mij gewoon de fijnste manier en die houd ik dan aan een tijdje.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gister SoO normal gedaan. binnen 1 uurtje part 1 gecleared. Had 1 item (Warforged) 559. Ben er blij mee maar had al een 557 item daarop dus het is geen super upgrade. Einde Part 1 dropt voor de 2de keer mijn chest, en voor de 2de keer verlies ik, echt klote gewoon maar goed.

Van de week weer verder met mijn Shaman, Enhancement is toch wel echt vet.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Voor Shadow Pan Assault rep moet je toch kennelijk weer questen. Ik zit nu op 2999/3000 neutral en kom door LFR nu geen stap verder. Volgens een mede raider gisteravond moet ik dus naar Isle of Thunder.

Dat is geen probleem, maar dan moet ik wel even specifiek weten welke quest lijn, liefst ook vanaf welk personage, ik moet beginnen om naar friendly te kunnen met Shadow Pan Assault.

Ik wil dat graag weten vanwege de gear, zodat ik daarna gewoon heroics kan doen. LFR doe ik alleen uit noodzaak, want ga liever doorsparen tot ik een normal raid in kan. :'-(

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    LFR is een goede manier om te gearen voor Flex en normal? Ik weet niet hoe jij anders aan je gear wilt komen? ZOals Inferius al zei is normal raid 540+ ongeveer. Ligt eraan hoe je je mannetje kent anders ook wel wat eronder. LFR drop 528 en Flex 540. Dus hoe wil je in normal komen zonder die te doen?

9. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Het is niet meer zo dat je met valor de beste gear kan kopen he:+Dus als je gear voor normal SOO wilt ben je vrijwel verplicht om eerst LFR en daarna Flex te doen.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Enige wat dicht in de buurt komt van snel gearen is Burden of Eternity farmen.

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Idd maar dan ga je wel farme op puur geluk. Hoop tijd kwijt terwijl LFR zo gedaan is. Maat van mij had in 1 dag 5 burdens, ik diezelfde dag geen. Dus het is echt geluk hebben. Wel kun je op timeless isle 2 gratis burdens halen.

1. Is achter de rare mob op de brug bovenin.( Cynderfall ) je kan dan over die brug springen met iemand die de legendary cloak al heeft ( moet hij wel een dual mount hebben.) Daar helemaal achterin is een chest en daar zit 100% een burden in. Stealth etc wel required of met meer mensen want die mobs zijn bruut sterk.

2. Honored worden met Shoa shoa ( shou shou? ) kan zijn dat ik het verkeerd typ.

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Timeless coins inwisselen voor keys bij die aap. Ik haal per 10k coins er meestal 1-2 burdens uit. Nou die timeless coins farm je abrupt snel, dus burdens halen is alles behalve moeilijk.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Alleen tijdrovend, maar als ik iets wil moet ik niet zeuren. :+

Welgemeende excuses aan de mods voor deze dubbelpost, maar wou toch even nog wat aandacht voor mijn vorige vraag.

Kunnen jullie me nog helpen met hoe ik die Shadow Pan Assault rep moet doen? Zoals ik al zei ben ik 2999/3000 neutral en hoef ik alleen maar friendly te worden om gear vrij te kunnen spelen. Wat ik begrepen heb moet ik naar Isle of Thunder, maar ik weer niet waar ik moet beginnen. Ik heb al een paar quests gedaan, mega vervelende scenario's als tank, maar ik kom nog niemand tegen die SPA rep geven. Ik zou daarom willen weten wat ik precies moet spelen op Isle of Thunder om aan wat rep te komen, en vooral waar ik dan moet beginnen en dergelijke.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2014
  14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gast. Ik denk er niet altijd direct aan. Doe niet zo moeilijk. |:-

In ieder geval bedankt! :thumbs:

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb bij die klote aap nog helemaal nooit niks gehad op coins na 8)??? Volgensmij vind Blizzard mij niet leuk ofzo want ik krijg echt zo weinig loot vergeleken met andere waar ik mee speel|:-

17. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Same here, totdat ik deze week bij celestials op 3 chars wat kreeg:+

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Celestials heb ik 1 keer wat gehad op mijn main. 550 cloak. Helaas PVP maar toch leuk keer wat te loote haha.

19. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Finally, molten core gehaald en mijn Benediction staff wat een gaaf ding zeg!
    Helemaal trots en blij!

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257

Alleen kan je de Benediction staff niet meer krijgen, de quest is al een tijdje geleden eruit gehaald :+

Deel Deze Pagina