Denk niet als die hier komt dat die dan nog steeds 500 euro is. Zal me niks verbazen als die rond de 400 zit met twee games.
444 pleuro bij de Mediamarkt in Papenburg nu. Wie weet verschijnt hij in Nederland ook wel goedkoper, zou tof zijn. Of gewoon 499 met dan sowieso een game erbij. Ik neem aan dat die aanbieding sowieso gewoon nog geldig is toch? Gepreordert voor een bepaalde datum = gratis game. Toch?
Twee zelfs? Ok dan. Tja mijn preorder bij Wehkamp staat nog steeds. Het was Wehkamp toch die het ding voor 350 euro online had staan?
Aaaah Neckermann idd, ik haal die twee bedrijven altijd door elkaar heen. Het is een crap bedrijf for sure..maar daar staat helaas wel mijn pre-order. Die 350 gaat toch niet meer door, dus ik denk dat ik maar langs Nedgame of Gamemania ga en vraag of zij ook gratis games bieden. Al zullen ze dat nog lang niet weten denk ik.
350 is te mooi om waar te zijn. Waren er trouwens niet zelfs mensen die hadden gemailt naar Neck en dat de nakkers ineens zeiden van niets te weten?
Ja, daarom zei ik ook dat het een kut bedrijf is. Mijn order is compleet verdwenen en krijg ook geen waardebon. Een aantal hier hebben wel een vergoeding gekregen. Je hoeft echt niet te wachten of je console krijgt, want die krijg je echt niet.
Mijn order is er nog steeds en ze beweren nog steeds dat ze leveren anders een 35 euro waardebon. Ik klaag niet
Heb nog een 'Day One Edition' pre-order staan bij Gamemania, benieuwd wanneer ik hier reactie op krijg. Alleen is de kans dat ik de Xbox One zal kopen nog maar zeer klein... Moet al een hele dikke aktie worden in september willen ze mij nog als 'vaste klant' terugwinnen!
Eind april gaan ze weer Xbox maken ofzo (voor Nederlanders) Waarschijnlijk is het niet chill om een console te launchen tijdens het begin van de zomer, vandaar september?
Tsja vind het maar een rare reden. Juist nu had Xbox kunnen profiteren van het gebrek aan PS4's in de winkels.
Ik heb al meermaals naar mijn waardebon gevraagd, maar ze reageren simpelweg niet op m'n e-mails. Bij jou wel?
Ik heb hem ook nog gewoon staan. Ik zie het wel. Als ik hem niet krijg van hun dan wacht ik in ieder geval tot een pricedrop. Microsoft heeft bij mij behoorlijk afgedaan en ik ben zeer tevreden met m'n PS4.
Op Tweakers kregen sommige wel een code en bij sommigen reageerden ze niet. Ik heb zelf geen contact gezocht.