Ik weet het ook niet, ps4 en xbox one zijn al uit. Dus eigenlijk is current gen nu ps4 en xbox one en last xbox 360 en ps3. Dus wat next gen is weet niemand.
Wat doet curse trouwens? Van die standbeelden bij shaded woods in de buurt kreeg ik dacht ik curse maar geen idee wat het doet. Maakt het van mannen met baarden vrouwen? In that case I understand
heb net wat ontdekt in iron keep... Spoiler als je smelter demon verslagen hebt,... en je komt later terug in die hal met het pursuer greatsword in je handen, spawnt the pursuer ongeveer met een levensbalk die 10 x zoveel klappen nodig heeft als eerst... geen idee wat je krijgt als je hem verslaat......
Toch maar even in een spoilertje want my mind was blown toen ik er achter kwam: Spoiler Die grafkist die in things betwixt ligt die bewaakt word door ogres is een sex change coffin Ik vermoed dat het je leven halveert, maar als je hollow bent zit je al op 50% dus merk je er niks van. Heb het zelf nog niet getest als human zijnde dus kan het ook niet met zekerheid zeggen. Edit: Nvm net even getest en ik heb geen idee wat het doet..
Curse vermindert je HP voor een klein beetje. Net zoals je normaal dood gaat en je HP balk een stukje kleiner wordt. Dit geldt ook voor Curse. Dus het is niet zo spannend meer als voorheen. Maar nu heb je Petrify er bij gekregen, wat eigenlijk Curse van vorige game heeft overgenomen. Eenmaal Petrified = Insta death. Het is ook leuk om te zien dat ik gewoon de game nu op 85% heb uitgespeeld waarschijnlijk en de hele Pursuer battle heb geskipped. Geen idee dat hij nog in de Forest of Fallen Giants ergens zat.
Fucking WOWHD, sturen ze gisteren een mailtje dat ik hem over 4 tot 10 dagen heb. Maar wel 20 euro bespaard.
Iemand enig idee hoe je een Merchant terug kan krijgen als je hem gedood hebt? Ik zag namelijk in de verte een nogal gevaarlijk uitziende vijand (dacht ik)...van afstand met pijlen gekilled, bleek het een Merchant te zijn Spoiler (die blijkbaar ook nog spul van je koopt) Spoiler Ik las ergens iets over grafstenen, maar die was er niet toen ik bij die dode Merchant aankwam.
Ja precies dat was ook de eerste fout die ik in Dark Souls 1 maakte, waar ik gelijk de eerste Merchant had gekilled die ik tegen kwam (die ook super belangrijk bleek te zijn) en ik de game gewoon opnieuw ben begonnen. Ik ben nu ook super voorzichtig als ik een merchant tegen kom en heb alleen mijn vinger in de buurt van de A-toets (behalve dan die merchant die ik op afstand had gekilled) Weet iemand of die Merchant waar ik het over had erg belangrijk is (verkoopt die belangrijke spullen/ voor het verdere verloop in de game)? Ik heb weinig zin om weer 20 uur hetzelfde opnieuw te moeten spelen.
Heb ook een npc x klappen gegeven, zag later dat ik die gast weer tot leven kon krijgen voor 3500 souls. Op de plek van deze npc stond namelijk een grafsteen.
Welke Merchant bedoel je dan? Kan ik niet uit je post opmaken namelijk. Ik heb zelf tig items gemist doordat ik als DS veteraan altijd kisten een paar tikken gaf (mimicsssss), wat in DSII de items doet veranderen in rubbish Vond al dat ik zoveel rubbish vond
hoe zit het nu eigenlijk met durability van je wapens? telkens als ik bij de blacksmith kom is er niks te repareren
Alleen als je je wapen echt breekt moet je hem laten repareren. Durability is weer honderd procent als je bij een bonfire gaat zitten.
Ja doe ik ook altijd standaard, de kisten klappen geven (vanwege vallen). Blijkt nu ook weer niet goed te zijn, haha. Die gasten die deze game maken blijven geniaal. Die Merchant zit.. Spoiler in dat gebied met die piratenboot
Ja bij die van mij stond geen grafsteen. Kan het ook zijn dat mijn Merchant naar een andere locatie reist en dat daar dan de grafsteen staat?
Hmm, ik kon niks met die vent omdat ik geen magic build heb. Denk dus alleen interessant als je magic gebruikt.
die vent is voor iedereen interessant want je kan hem al je dubbele rotzooi verkopen toch, maar na 1 keer met hem praten verplaatst hij , misschien dat de grafsteen idd op de nieuwe plek staat
Weird... Bij mij lulde hij iets over dat ik niet interessant voor hem was ofzo. Bedoelen jullie deze dude? Spoiler Carhillion sells Sorcery spells and items. He dwells at the edge of the long dock in No-Mans Wharf. Carhillion requires the player to have at least a minimum of experience in order to unlock his store.