Ik heb het even opgezocht. Hij heet Gavlan (iets met I wheel you deal). Hopen dat zijn graf op de volgende locatie staat (harvest valley)
Ik heb de indruk dat jullie allemaal erg snel door de game heen gaan, of lijkt dat maar zo? Is de game zoveel makkelijker?
Makkelijker is hij zeker niet, want ik heb nu al een paar eindbazen waar ik voorlopig nog niet langs kom. Maar hij is wel toegankelijker geworden (doordat je van bonfire naar bonfire kan teleporteren). Waar ik in Dark Souls 1 steeds ellenlange stukken moest lopen om bij een bepaalde bonfire te komen (en onderweg vaak dood ging) kan je er nu heen teleporteren. Daardoor kan je bepaalde stukken (bazen) eerst overslaan en later heen teleporteren als je sterk genoeg bent. Terwijl ik bij Dark Souls 1 urenlang/dagenlang 1 bepaalde baas eerst moest dood maken voordat ik verder kon.
Die spanning om een nieuwe bonfire te vinden voordat je weer eens dood ging, mis ik tot nu toe wel een beetje in de nieuwe dark souls. Ze staan dichter bij elkaar ofzo en het lijken er wel meer.
Dat idee heb ik ook. Kan me nog herinneren van DS1 dat ik nog nooit zo blij was een bonfire te zien in sen,s fortress.
na 30 uur net op de helft,.. flink geleveld, en nog steeds word je af en toe flink genaaid door "simpele" vijanden... zeker niet makkelijker, maar wel goed voorbereid
Spoiler moord die 3 heksen en die chick uit in het begin vd game. Dacht alleen wel dat je dan niet meer kan re speccen mocht je dat evt willen.
Ik heb in totaal 3 ringen welke ervoor zorgen dat je alles behoudt mocht je doodgaan. Dus ook je humanity. Altijd 1 equipped, wanneer ik alle 3 de ringen heb gebruikt, laat ik ze weer maken bij blacksmith. misschien een handige tip voor sommigen.
als je gold gaat halen wel,.... als je nog nooit een souls game gespeeld hebt, is online zeker aan te raden... oh ja,.. 1 vd best games ever trouwens
Meh, heb niet bepaald een goede game pc, als ik een game wil spelen moet het er wel goed uitzien Dark souls 1 volgens mij wel 8 keer uitgespeeld xD
Dan zeg ik volmondig ja Goede kans dat je hem voor dezelfde prijs of een klein verlies weer kwijt kunt als je DSII (meerdere keren) uitgespeeld hebt.