Je zou op zijn minst mensen verwachten, al waren het er twee. Was altijd een van mijn grootste klachten bij de serie, de ''dode'' stad, dit deel lijkt daar geen verandering in te hebben gebracht van wat ik ervan heb gezien
Dan heb je dus nog geen fuck gezien . Er lopen vaak 10 tot 20 peds over straat. Kunnen we deze game morgen al ergens oppikken?
Wat een negativiteit rond deze game zeg... Wacht het eerst nou even af allemaal. Kan me niet voorstellen dat als je de eerdere delen leuk vond deze tegen gaat vallen Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
En dat schot komt gewoon uit zijn rechterhand hoor? Echt niet uit z'n oksel.. Ik vind het wel akelig stil rondom deze game, gaat dit 8,5 tot 9 scoren gemiddeld denken jullie?
Wat ik in de eerste Infamous zo goed vond was de variatie in de missies en het verhaal vond ik zeer tof. Ook had je daar op een gegeven moment dat je een keuze kon maken tussen iets. Het had echter weinig grote gevolgen en het zou tof zijn als SS dat iets meer heeft. Deel 2 heb ik nog niet ver genoeg gespeeld, maar zitten daar multiple choices in?
Ik durf zelfs te stellen dat de keuzes die je moet maken in inFamous 2 een grotere impact hebben op het spelverloop dan de keuzes uit deel 1
De keuzes die je maakt ingame schijnen heel ziek uit te kunnen pakken heb her en der wel hele zieken dingen gezien/gelezen dit word echt een topgame
ik ben niet negatief hoor, heb me met de eerste delen echt goed vermaakt al i het wel echt zo'n serie waar ik van te voren 0 hype voor heb, de eerste delen waren gewoon heel degelijk en leuk om te spelen maar hebben voor mij nooit ergens een wow factor gehad Maar ondanks dat ik niet de indruk heb dat er op de graphics na iets veranderd is ga ik hem wel halen als de reviews goed zijn. Zijn gewoon degelijke en vermakelijke games waar je best even zoet mee bent