Dark Souls II

Discussie in 'Games' gestart door mitchdylan, 25 feb 2014.

?

Ga jij "Dark Souls 2 Scholar of the First Sin" aanschaffen?

1. Ja, op de Xbox One

27,3%
  2. Ja, op de PS4

54,5%
  3. Ja, op de X360

0 stem(men)
    0,0%
  4. Ja, op de PS3

0 stem(men)
    0,0%
  5. Nee

18,2%
  1. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ik doel op deel 2 wat betreft de ringen, werkt prima zit op 50+ effigies bij final boss nu:thumbs:

Laatst bewerkt: 20 mrt 2014
  2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Meh net de derde big soul al gehaald... Gaat me veel te snel en te makkelijk dit :mad:

Ik heb verder ook geen flauw idee waar ik heen kan/moet...

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ligt dat niet gewoon aan je goede gear of is de game dan toch makkelijker dan zijn voorganger?

4. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Zeker niet makkelijker maar als je zowel Demons als Dark Souls meerdere keren uitgespeeld hebt, ben je toch duidelijk in het voordeel. als je twee mensen summoned voor bossfights is de game easy peasy... Lame, want als ik mensen help zie ik negen van de tien keer dat mensen het niet eens in hun eentje proberen :emo: Verhaal en lore technisch ben ik er niet heel erg over te spreken trouwens. Ook de de designs en omgevingen vallen me ietwat tegen. Nog steeds 100 keer beter dan het gros van de games maar het is zeker niet beter dan de vorige delen imo

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok. Kan je mensen oproepen in deze serie games dan? Ik ben net begonnen aan het eerste deel en lees daar ook wel dingen over als summon doen van iets of iemand. En PvP, maar daar zit mijn interesse totaal niet. Mijn vraag is hoe dat precies met dat summon gedeelte in deze game en de vorige? Wat is het precies is dan vooral mijn vraag. Misschien dat je dit het beste kan beantwoorden in het Dark Souls topic, omdat het daar tenslotte ook over gaat.

6. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Als je human bent (humanity gebruiken in DS, human effigy in DSII) zie je summon signs op de grond van ofwel npc's, ofwel andere spelers. Deze kun je summonen om je te helpen met bossfights. Staan meestal voor de daadwerkelijke fight, witte mist, dan wel bij de bonfire in de buurt van de boss.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt, duidelijk antwoord! Moet je daarvoor de setting ook op online zetten in de game? Bij mij staat die nu offline. Is wel Obvious ga ik van uit. :+

Ken het principe wel uit Dragon's Dogma.

8. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ok.... Ben nu bij Doors of Pharros en enemies aggroen niet in dit gebied bij mij. Kon zo langs alles en iedereen naar de baas lopen 8)
    Die eindbaas is kut zeg :eek: Die kleine kutkeffertjes maken me binnen no time toxic waarna die grote hond me met een klap heeft... Nu al tien keer geprobeerd en ben binnen luttele secondes dood. Tips iemand?

9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Een red phantom invader wtf is dat?
    Ook ergens kan ik met een lift naar beneden, daar zijn loopplanken naar een boot, maar de boot kan ik niet op? Kan ik hier nog wat bijzonders doen? is verder totaal niks.

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    er is ergens een switch waarmee je een bel luidt. En je de boot op kan.

11. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    op plekken waar je normaal kan summonen staat er soms nou bij mij Touch dragon remnants, iemand enig idee watskeburt??

Gelukkig nog geen schijtstukken ala sens fortress tegen gekomen...

12. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    speel je online??
    Als ik daar online ben word je gesummoned in iemands wereld,.. maar niet om te helpen, diegene probeert je dan te doden,... als je verliest blijf je wel human 8),
    echt een trol area, inclusief traps... belfry sol heb ik ook elke keer invaders, voor de rest maar weinig...

13. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Altijd, maar vanochtend was er denk ik maintenance ofzo. Wat ik ook probeerde, ik kon niet inloggen op de DS servers...

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Zit toch te twijfelen als ik de game uit heb...

New game+ of toch een nieuwe class aanmaken.

15. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    haha. ken het dilemma nog uit dark souls 1. Heb toendertijd een nieuw character aangemaakt, omdat ik zou graag met magic wilde proberen te spelen. Had wel me save bewaard, zodat ik in een later stadium NG+ kon doen. Uiteindelijk toen tot NG++++ gekomen geloof ik met die build

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Netjes!

Moet eerlijk opbiechten dat ik in DS1 nooit new game + heb gedaan:+

Wel 3 of 4 verschillende classes de game mee uitgespeeld.

17. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    maakt toch helemaal niet uit. Zo te horen heb je iig genoeg plezier uit de game gehaald. Niet veel mensen hebben de game uitgespeeld, laat staan 3 of 4 keer

Edit: Wel nog een vraagje aangezien ik deeltje 2 nog niet heb. In deel 1 was er 1 ding die veel beter kon en dat was het summonen van players. Als ik op summon drukte, stond er heel vaak summoning failed. Is dit nu verbeterd of zijn dezelfde problemen nog aanwezig?

18. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    je kunt instellen of je regio gebonden online wilt... ook dan failt die nog wel eens maar minder dan wanneer je alles open zet.

Scheelt dat er nu best wel wat spelers zijn.... :+

19. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    En uitgespeeld...

Wat valt de final boss tegen zeg... Echt veel te makkelijk, had hem op me 2e try neer.

Vind sowieso dat doordat ze hebben geprobeerd het zo te maken dat je verschillende routes in het begin kan nemen dat de balans een beetje zoek is. Heb eigenlijk na de eerste great soul (in mijn geval the lost sinner) geen enkele moeite gehad met de rest van de boss battles. Smelter demon was de enige waar ik nog een beetje moeite mee heb gehad.

Game wel volledig als dual swordsman uitgespeeld! :cool: Schilden zijn voor watjes!

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dit komt omdat dat gebied van de Rat King Covenant is. Mensen die in de Rat King Covenant zijn kunnen jou uit je spelwereld halen en naar hun eigen wereld trekken om je vervolgens kapot te maken. Hetzelfde geldt voor Belfry Sol en Belfry Luna, dit is beide een area onder de bescherming van de Bell Keepers.

@Killamonkey

Om die Royal Rat Authority kapot te maken, moet je eerst zo snel mogelijk die kleine ratten kapot maken. Hun aggro ligt vrij ver weg in de area, dus je kan nog vrij rondlopen voordat je ze pulled. Als je Pyromancy kan gebruiken: Probeer Lingering Flame te gebruiken. Hierdoor leg je een soort mijn neer die ontploft als er enemies in de buurt komen. Plant er een stuk of 3 neer en pull die ratten in dat gebied. Ben je er gelijk van af. Of pull ze, probeer ze zoveel mogelijk bij elkaar te houden en cast Flame Swathe, ook grote area of effect en grote kans dat ze allemaal in 1 keer kapot zijn.

Om de Royal Rat Authority zelf kapot te maken moet je 1 aanval afwachten. Dit is als hij eerst mijn zijn linkerpoot en vervolgens met zijn rechterpoot over het veld veegt (of andersom). Op het moment dat hij de eerste poot wilt bewegen om aan te vallen, laat je je lock-on los (zodat de camera niet kan fucken aangezien zijn focus op z'n kop ligt, maar je zijn poten wil aanvallen in dit geval), rol je naar voren onder z'n poot door (wat alleen te doen is bij de eerste swipe van zijn poten) en geef je 'm een paar klappen op zijn achterste benen. Vereist wat timing, maar hij heeft vrij weinig leven. Dit moet je herhalen tot hij kapot is. In principe zijn al zijn aanvallen te blokkeren, alleen zijn headbutt zuigt je stamina gigantisch leeg. Dus let wel goed op je stamina. Een Cloranthy Ring kan hierbij dus goed helpen. Pyromancy werkt uberhaupt ook goed op hem. (1 Flame Swathe deed gelijk een kwart tot 1/3e van z'n HP schade bij mij)

Het enige wat jammer is bij die battle, is dat bijvoorbeeld hulp vrij welkom is aangezien zijn aggro zo hoog ligt dat je nauwelijks de ruimte krijgt om te healen of om uberhaupt een tikje uit te delen. Probleem is alleen dat je niemand kan summonen omdat je in een PvP area zit van de Rat King Covenant, zoals uitgelegd in de spoiler hierboven voor allstyles.

Hopelijk heb je wat aan deze info! Ik had zelf ook vrij veel moeite met hem, vanwege die gigantische irritante aggro van hem. Hij blijft maar doorbeuken en geeft je geen ruimte om te ademen. Gelukkig zit de bonfire naast de White Fog, dus ik zou zeggen: boeit niet als je dood gaat, gewoon blijven proberen en die timing goed te krijgen om onder z'n poten door te rollen.

Succes!

Deel Deze Pagina