[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Nu eindelijk lvl 60, en dan heb je nog oneindig Paragon levels, difficulties ook, en andere classes...man je kan echt 100000000000000uur in deze game steken, het houdt maar niet op. Echt niet normaal. Dit is mijn profile momenteel:
    http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jimi-2386/hero/28126945
    Heb het nu ongv wel weer bekeken, ik wacht echt op nieuwe omgevingen enzo. Geen zin om elke keer weer stukjes uit de Campaign te moeten doorspelen dus kom maar op met die expansion.
    @Bassie echt wtf 3 chars lvl 60, die wizard ook, kapotzieke equipment. Ik wil het ook, maar echt geen zin om er weer 20uur minimaal voor in te pompen. 8)

Laatst bewerkt: 19 mrt 2014
  2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Mijn monk is nu ook 60 :). Heb er uiteindelijk 4 uur en 54 min over gedaan.
    Profiel

3. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.965
    Hoe dan echt 8)
    er zit meer dan 25u in mijn barb en die is eindelijk 60 nu.

4. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha thanks maar die wiz is compleet prepatch en soft core sinds Ik hardcore speel is softcore voor mij niet zo leuk meer.

Iemand vanavond Nog zin om op hardcore te bossen?

Sent from my HTC One using Tapatalk

5. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zorg dat je een laag lvl weapon met socket bewaar. Prop er een rode gem in (zo hoog mogelijk) en hakken op de difficulty die je redelijk makkelijk doorloopt. Ben je er zo.

Edit: O sorry dubbelpost.. phone en pc.. hehe

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Nog niets bijzonders gedropt wat ik daadwerkelijk kon gebruiken voor mijn Barbie en de build die ik daarvoor heb. Wel ongelooflijk tof hoe ze het gedaan hebben met die points die je nu per Paragon level kan investeren. Elke skill kan dus tot maximaal 50 ge upgrade worden. Nice, dat maakt de game alweer een stuk aantrekkelijker ook. Vanavond maar weer eens verder spelen, hopend op een goede legendary. :thumbs:

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Komt volgens mij gewoon als tutorial langs en/of loading screen tip.
    Sowieso moet je gewoon altijd in de opties kijken bij een game.

En levelen gaat een stuk sneller als eerder doordat je op hogere difficulty kunt beginnen. En nu sowieso met 50% exp buff. :p

Laatst bewerkt: 19 mrt 2014
  8. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Precies, gewoon als je een nieuwe character maakt, direct op hard beginnen. De level ups vliegen je dan om de oren :)

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.965
    Hoe krijg je dan 50exp buff?
    En een rode gem is..? :+
    Ik heb trouwens beetje last met de performance. Soms blijft het hele beeld vast hangen voor 1 a 2 seconden, en vaak hapert de muziek, en sommige stemmen, hoor je bijv dit: hear-hear-hear, en dan gaat ie weer normaal verder. Hoe kan dit? Zal wel aan mn falende laptop liggen. Ben allang blij dat ie deze game trekt. :+

10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Momenteel is Diablo best buggy. Veel fps drops, muziek dat hapert en/of slecht is, screen freezes en noem maar op. Men klaagt hier veel over op de diverse fora van blizzard :)

50 exp buff heb je standaard als je inlogt (zowel single player als Multi). Kijk maar rechts van je health. Daar zie je de buff staan (blauw schatkistje).
    En een rode gem word door veel spelers gebruikt in een helm met extra slot. Door er een rode gem in te stoppen krijgt men dan een extra exp buff ;-)

11. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170

50% extra exp is nu aan de gang als event, iedereen heeft dit. De rode gems zijn Ruby's en die moet je in een helm socket doen om er extra exp van te krijgen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

12. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Net een act 3 T5 run gedaan met vrienden _O_ Helaas geen enkele legendary maar wat vliegt de exp toch om je oren. Monk tank, 2 wizard (mijzelf incl) en een barb. Perfect set up :) Ik zit nu aan de 260k dps buffed maar hoop komend weekend toch wel genoeg dps/toughness te hebben om T6 te proberen.

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik kan je Core en Wretched runs aanraden voor legendary´s.
    Core omdat deze veel potjes/kistjes heeft.
    Wretched omdat deze veel dungeons/elites(packs) heeft.

Even Googlen voor de exacte route.

14. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Deze game is zo niet voor jou :p
    2 jaar nodig om 1 level 60 barb te maken.
    Daar heb ik 1,5 uur voor nodig.

Alles wat hoort bij een ARGP staat jou niet aan.

Succes :cool:

Laatst bewerkt: 20 mrt 2014
  15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.965
    Uhm, waar haal je dat uit?
    ik heb 1. de game niet 2 jaar en 2. ik vind de game en dit genre ronduit fantastisch. Ik snap alleen echt niet hoe je in 1.5 uur (?!!) Lvl 60 kan worden. Er wordt ook nergens in de game zelf uitgelegd hoe je dat kan doen etc.

16. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Als je dit gerne fantastich vindt dan heb je er ook geen moeite mee om iedere keer de zelfde area´s over te doen.
    Dat noemen ze grinden voor gear en daar gaat het om in een ARGP.
    Over en over en over en tot in den treuren.

Misschien een keer de patch notes lezen voordat je er weer de game opstart helpt vaak om up to date te blijven van de laatste veranderingen.
    Ja Blizzard gaat niet van a tot z uitleggen hoe je een game efficient moet spelen.
    Dat doet geen enkele game ontwikkelaar.
    Forums en fan sites bieden een uitkomst.

Je spreekt je zelf tegen als je het een fantastich gerne vind, maar er wel moeite mee hebt om een nieuwe character te rollen en area´s opnieuw te moet farmen.
    ROs wandel je ook de eerste keer op normal binnen een uur doorheen.
    Als je dat 50 euro waard vind tja...

No offence just saying ;)

17. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kwam er ook pas achter, na een week lang spelen en eindelijk in Hell te zijn beland, dat je je spellbar kan aanpassen naar eigen wens. Al spelenderwijs leer je steeds meer over een game. En goed de fora in de gaten houden. Zo leer je het beste :)

Nu is iedereen volledig gek van de aankomende expansion. Let maar op dat als RoS uitkomt in de nacht van maandag op dinsdag, dat men volledig pissed op blizzard is. Ik zie de treads op de blizzard fora al komen met titels als "thats it?!?" "I want my money back!!??!!?" etcetc... Met een beetje logisch nadenken weet je wel dat je er met een goede uur act V uit kan spelen.

18. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Je koopt de game dan toch ook meer voor de Nephalem Rifts, Adventure Mode en de 10 extra levels.
    Tevens is RoS maar 30 euro als je een key op een third party site koopt.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als je moeite hebt met casuals die je game spelen moet je geen Blizzard titels halen

20. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Als je een echte ARPG wil spelen, ga dan maar Path of Exile spelen :+.

Deel Deze Pagina