Eind van het jaar en waarschijnlijk eind November. Ik zie het somber in en komt ie wel dit jaar uit dan is het een meevaller.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind als The Division uit word gesteld, deze game moet gewoon goed zijn, daar wil ik wel ff op wachten. Mijn verwachtingen liggen zo hoog na het zien van de Snowdrop engine filmpjes, dit moeten ze waar zien te maken.
En dan kunnen ze mooi de nieuwe SDK update van MS goed toepassen en zoveel mogelijk uit de X1 persen. Dit is een gigantisch groot en ambiteus project dat een uitstel bijna niet uit te vlakken valt.
Holy cow! UE4 eat your heart out! Damn, ik hoop toch wel dat het enigzins in de buurt van de buurt komt op de PS4. Heb goede hoop, volgens mij is het een enorm slimme engine, niet gebaseerd op bruut power...
Dat zal wel ja Door al die verhalen over het upgraden en aanschaffen van PC's heb ik nu ook zin om up te graden
Waarom denken jullie dat de consoles dit niet aankunnen eigenlijk? Als je 7 jaar terug TLOU/Beyond2Souls had gezien, hadden jullie hetzelfde gezegd zeker