Jammer dat je Final Fantasy X/X-2 alleen maar samen kunt kopen. Ik wil het best proberen, maar aangezien ik geen idee heb of deze goed gaat bevallen zou ik liever eerst maar eentje hebben gekocht.
Prijs is €30 (Via Amazon) dus valt mee. Zelf uiteindelijk maar in bestelling gedaan. Kijken of ik er aan toe kom.
Op dit moment weer bezig met Final Fantasy VII. Eergisteren begonnen en heb er alweer 9 uren inzitten, wil em weer uitspelen! Aanbiedinkjes voor FF X/X-2 maar even in de gaten houden.
Krent. Dan koop je de Vita versie en download je X-2 nog niet. (btw, zijn 2 totaal verschillende games, echt niet te vergelijken qua gameplay en verhaal).
Heeft X geen verkleedpartijtjes dan? Hoe durf je me die dan aan te raden?! Voor de liefhebber cross save met de PS3 versie.
Omdat die verkleedpartijtjes het enige leuke is aan X-2. Nou ja, zo erg is die game ook weer niet maar het is wel qua gameplay en beleving gewoon een totaal andere game. FF light zeg maar....veel luchtiger. Maar misschien dat jij dat juist wel weer leuker vind....je blijft raar.
iemand Luftrausers al gespeeld? Ik overweeg om die en Steamworld Dig op te pikken nu ze wat Plus korting hebben,
Smart As heeft medelijden met me en heeft het volgende niveau maar unlocked van een minigame. Ik voel me best beledigd.
Heb ook Final Fantasy X / X2 gehhaald voor de Vita (heb overigens ook de PS3 versie gehaald). Final Fantasy X is mijn favoriete Final Fantasy en persoonlijk ook een van m'n favoriete games ook. Game ziet er echt super uit op de Vita en speelt heerlijk weg. Zeker een aanrader voor de Vita bezitter.
Waarom spelen zo weinig mensen Soul Sacrifice? Niks mis mee toch? Krijgt overal rond een 8je, heb het even gespeeld en volgens mij is het heel stiekem best een toppertje
Ik vond de demo niet veel aan dus ik heb nog niet echt zin gehad om de full game op te starten. Tenminste, volgens mij heb ik em gratis van Plus.
Heb em eventjes opgestart vorige week, maar het stijltje en de setting spraken met niet zo aan. Keihard bezig met FFVII haha.
Heeft iemand TxK? Heeft die itt Olli Olli wel fatsoenlijke leaderboards? Ik had Olli Olli veel langer gespeeld als er leaderboards waren... Snap er nog steeds niks van dat die er niet waren