Eerst op budgetgaming posten, vervolgens twijfel ik om in de auto te stappen en dan erachter komen dat jij hem hebt gekocht! ;-) Veel plezier ermee! Voor een zacht prijsje ben ik wel geïnteresseerd in die wireless gold.
28 euro, laatste beetje bij de FRS XD, omdat het kan De 130 verschillende Fifa edities heb ik maar laten liggen...
Hahaha, ehhh, Splinter Cell en Hitman vond ik vroeger kut, nu kan ik t genre meer waarderen dus die ga ik nog wel spelen. Mercenaries misschien ook nog wel, de rest denk ik niet XD. Leuk voor als m'n kleine neefjes en nichtjes komen. Dan hoef ik ze tenminste niet mn PS4 controllers te laten verkrachten
Bij de GameMania voor een tientje, gebruik momenteel die meest rechtse maar ga denk ik switchen naar de hogere. Opsturen voor garantie duurt 1-2 weken dan maar zo tot de vakantie uitzitten
Vandaag bij verschillende winkels geweest voor Sony wireless headeset maar kwam thuis met lege handen Besteld bij Bol.com
Volgens mij verkoopt Fiasco die van hem nog.... ;-) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=5101536 Sony Wireless Gold Headset Ja hoi! Hierbij bied ik mijn Sony PS4 Wireless Gold Headset aan. Gekocht op 12 februari, nog geen maand oud dus. In de tussentijd uiteraard gebruikt, maar nog in perfecte staat. Reden van verkoop is o......
Foto is waziger dan het op het scherm leek. Excuus. Yup... Dat is inFamous. Domme belgen. Niet eens een fatsoenlijk doosje/hoesje. Dat kreeg je bij de PU wel altijd! Ach ja. Ik heb em En nog sneller dan verwacht ook.