Voor de mensen in leeuwarden is hij used al te koop voor 54,99 http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=28503&source=hpc
Heb gebeld en hij heeft em niet used zei die.. Zogoed als alle winkels hebben de game inmiddels ontvangen, dixons, intertertoys etc.. Grote kans dat mensen hem vanmiddag al op kunnen pikken!! IK ga iniedergeval een rondje lopen door de stad
Klote dat ik morgen pas gestort krijg :/ Toch zo even langs de mm... Dan maar even van de spaarrekening snoepen... Vorige keer liet ik de foto van TLOU zien en toen kreeg ik de game ook mee (1 dag eerder)
iemand toevallig bart smit al geprobeerd? woon in Waalwijk hier zitten alleen BS,Intertoys en Dixons anders fiets ik dalik voor niks haha
http://gamerfitnation.com/2014/03/infamous-second-son-review/ 9/10 Xgn.nl 8.5 + Verbluffende grafische details + De beste PS4 tot dusver + Speelt enorm soepel - Te weinig variatie in de gameplay - Het aantal vijanden wordt vervelend - Niet de game om uren achter elkaar te doen
Dat vind ik jammer van te weinig variatie. Had juist gehoopt dat het goed zou zitten qua dat. Dat hij er verbluffend uit ziet is een feit, echt prachtig.
Qua variatie waren deel 1 en 2 ook niet echt je van het.. Maar leuk waren ze zeer zeker.. 1ste cijfers zijn erg goed!! Dat is mooi
"Beste PS4 titel, al koop je hier geen PS4 voor" Jammer maar ook wel blij. Anders moest ik gaan reserveren.
Oke dan! Misschien zo toch nog maar even langs de MM, had lager verwacht! Zeker omdat de NDA op de reviews tot op de release dag waren En ik wed erop dat Polygon weer een belachelijk laag cijfer geeft Er zal iig weer flink aan die $750.000 van MS getrokken worden
Als je 1 en 2 goed vond, ga deze ook goed vinden. inFamous is geen game als The Last of Us of Uncharted waar je helemaal in het verhaal gezogen wordt. Maar ja, open wereld, veel krachten, geile graphics, beetje rondklooien. Wat wil je nog meer ? Ja, het verhaal kon beter. Sommige missies waren best repetitief en boring. Enemies zien er hetzelfde uit. Maar dat heb je in alle openwereld games (zelfs GTA). Voor mij geen reden om een game niet te kopen.