Ik wacht wel gewoon op PP. Daar zal die wel gewoon bijzitten uiteindelijk Het is maar wat je succes noemt.
Ruim 4 miljoen verkocht voor GT5 Prologue, dus eigenlijk een veredelde demo, vind ik best een succes idd
Huh? Uit jouw vorige reactie op te maken maakt het je niet uit of het een goede game is of niet. Het was een reactie op deze tekst van jou: "Ben een groot MGS fan maar koop deze niet uit principe. Straks gaan nog meer games dit doen." Dus dan gaat het toch om de verkoopcijfers? Afgaande op GT Prologue die goed verkocht heeft voor een "demo" gaan meer developers het dus al doen. Plus je geeft aan het uit principe niet te kopen dus dan lees ik: ongeacht of het een goede demo-game is of niet.
Gaat mij niet om verkoopcijfers. Het gaat mij erom dat ze er geld voor vragen. En dan ook nog 30 euro. Dat GT het al jaren "met succes" doet wordt ik niet blij van. Dat betekend dat het trucje werkt. Voor hun is het een "succes" maar niet voor mij.
Ach ja. Je hoeft het niet te kopen. Blijkbaar zijn mensen wel geïnteresseerd in een veredelde demo en hebben mensen er ook dat geld voor over. Mij niet gezien, ik wacht wel op de definitieve versie
Pff nu jaar wachten... ben benieuwd wat er verder te doen is Ik vond em erg tof, geen 30eu waard though. Ik zat er helemaal in al, story is echt geweldig als je Peace Walker ook hebt uitgespeeld. Ik was al helemaal ready om uren achter elkaar te gaan zitten spelen, maja toen credits
Sorry man. Deze gaat sowieso nog paar x uitgespeeld worden en in de kast naast al mn andere mgs games. Had ik al gezegd dat ik deel 2,3 en Twin Snakes signed had door Kojima? XD
In het begin moeilijk te onderscheiden van Miller. Ik mis Hayter toch wel hoor. Begrijp werkelijk waar niet deze keuze van Kojima. Heb nog niet veel gespeeld (heb eerst alle tapes geluisterd die er in het begin zijn), misschien went het later. Hmm, ben nu wel benieuwd naar Peace Walker. Moet die game toch maar eens gaan spelen. Ow en voor diegene die het nog niet wisten; er is een companion app voor bij deze game. IMO een leuke maar vooral handige toevoeging.
Net uitgespeeld na 2 uur (waarvan totaal denk ik half uur filmpjes) Wat een teleurstelling. De a.i is niet meer veranderd sinds mgs2. Guards die je gewoon straal voorbij lopen of je niet eens zien als je 25m voor ze staat.. Vond deel 4 al erg tegenvallen omdat die dezelfde gameplay had als mgs2 en 3. Maar als the phantom pain het dit moet worden? Breng dan geen metal gear meer uit. Het is gewoon mgs 2 en 3 gameplay in een nieuw jasje. Jammer. Nog geen 5 euro waard.
Ja natuurlijk heeft het dezelfde gameplay? Dat maakt deze franchise juist uniek. Denk dat jij het moet laten liggen inderdaad
Spotten guards je ook niet beter juist? Dacht dat in een review gehoord te hebben dat als je op een afstand in het open loop dat ze je gewoon zien enz.