1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Nephasth

    Nephasth Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    2
    Vrij vaag ja. Ik had er gisteren nog een gekocht ($12 voor Peggle 2), en die ging zonder problemen. Binnen een uurtje of 2 binnen. Toen ik er nog een voor Titanfall wou kopen kreeg ik eerste een foutmelding van Paypal, bestelling werd geannuleerd. Even later nog twee keer geprobeerd, en telkens al een foutmelding op de MS site.

    Een paar uur later ook maar bij Target besteld, dit ging gelukkig wel soepel. Beetje jammer alleen dat je hier niet zelf het bedrag kan kiezen, maar goed.
     
  2. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij Amazon.com heb je meer keuze qua bedrag dan bij Target (stappen van $5), maar dan moet je wel beschikken over een credit card.
    Bij mij kwamen daar de codes voor kleinere bedragen binnen een paar minuten beschikbaar, maar de code van $100 liet een paar uur op zich wachten.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
  3. Nephasth

    Nephasth Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij Amazon heb ik vorige week ook al eens gekeken, maar daar heb ik toen niks gekocht vanwege het invullen van het US billing address. Onzin achteraf want dat moest ik bij MS zelf ook. Als het op deze manier blijft werken ga ik ook maar digitaal. Is een stuk voordeliger en handiger, en daarbij verkoop ik oude games toch niet.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tip voor de mensen die eentje willen importeren. Heb gehoord dat je een kale X1 in Papenburg Mediamarkt nu voor 444 kan krijgen.

    En zo'n giftcard verdient Amazon niet aan? Kortom...je behoudt gewoon het voordeel van de US Marketplace prijzen? Want als ik bijv US points zou kopen van 50 dollar op NL sites..ben ik gewoon 50 euro kwijt. Bye bye voordeel.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
  5. xNSx Gizmo

    xNSx Gizmo Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo'n giftcard verdient Amazon niet aan? Kortom...je behoudt gewoon het voordeel van de US Marketplace prijzen? Want als ik bijv US points zou kopen van 50 dollar op NL sites..ben ik gewoon 50 euro kwijt. Bye bye voordeel.[/QUOTE]

    Ik bestel ze gewoon op eBay.
     
  6. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    net gedaan en weer staat date "fake" adres van usa er tussen. Hoe lang blijft MS dit toestaan... OF mag je gewoon ditmaal je NL adres gebruiken en zijn we van dat US adres af.... :) ???
     
  7. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij gt het niet met een nederlands adres. Allé, toch niet dat ik weet. Iemand al geprobeerd?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil best nog 2 maanden wachten maar geen >6 maanden.
    Vrijdag ga ik een klein stukje Duitsland in opzoek voor een XOne.

    Heb gelukkig een aantal MM's en Saturn's in minder dan 1 uur rijden.
     
  9. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Net maar een gift card van $60 gekocht van Ms store en mijn Paypal. Adres is t zelfde in Montana hopen dat t lukt. Net een mailtje dat de order ontvangen is en het kan tot 6uur duren voordat t verwerkt is.. Dit is duidelijk een langzamere manier om games te kopen maar ja je moet wat als t Paypal truukje niet meer werkt.:mad:
     
  10. sydd

    sydd Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Is target een beetje snel met versturen van de code, en moet je een usa adres invullen daar..?
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
  11. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    1,5 uur
     
  12. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    1,5 tot 2 uur en je kan met een guestaccount zonder adresgegevens aankopen doen :) (werkt perfect).
     
  13. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Maar je kunt niet op de dollar nauwkeurig selecteren wat je wilt? Dat kan op de ms store wel:)
     
  14. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Nee, dat niet. Maar wel $15, $25 en $50 :)
     
  15. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Gewoon 2x een bestelling doen van 2x $15,- (je kan maar 3 giftcards per keer bestellen). Je krijgt ze vervolgens keurig na 1,5 uur binnen. Werkte perfect voor mij.
     
  16. GhostNL

    GhostNL New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo'n giftcard besteld in de microsoft store staat er: Shipping method GROUND free.
    Wordt die kaart nu verstuurd of krijg je gewoon een mail.... ?
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Je krijgt de code gewoon in je mail :)
     
  18. GhostNL

    GhostNL New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks :)

    edit:
    Had besteld, paypal was betaalkeuze maar hoefde niet in tel loggen, stond gelijk dat order geplaatst was en ik bericht zou krijgen. 3 uur later mailtje gehad met additional information required... Iemand dit ook gehad? Volgens mij komen ze er nu mee dat het adres dan niet klopt ofzo...
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2014
  19. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is al 2 dagen bekend. :+
     

Deel Deze Pagina