zag vandaag in Mediamarkt Rotterdam de Titanfall bundel staan voor 609 euro. Die kost over de grens toch gewoon 500 euro? Het normale pakket zonder spel was 539 euro
Ik had dinsdagavond zo'n adaptor besteld en die kwam gister binnen. Of het met bijvoorbeeld consoles ook zo snel gaat weet ik niet.
vind t toch vreemd, dat MM hem wel plaatst in de winkels maar niet via hun webshop, en daarnaast is t prijskaartje ook schandalig! Ik ben toch niet gek!
Wat een stel idioten rond de demo opstelling bij de MM. Niet alleen kinderen maar ook volwassen die helemaal doordraaien bij het zien van de XOne Sommige gingen zelfs opzoek naar een verkoper want die wilden de XOne (demo) mee naar huis nemen.
Als ik er niet al één had, had ik hetzelfde gedaan! Heb me zelden weer zo kinds gevoeld als in de afgelopen maanden \o/.
Damn wat duurt die update lang zeg! 1,5gb ong. Vorige update ging een stuk sneller bij mij. Hoe zit dat met jullie!? (Deelnemer beta preview btw)
Ik zag vandaag de Xbox One gewoon al in de Saturn Zaandam liggen! Met Titanfall was hij €599, zonder €549. Iemand een idee of dit bij alle Saturns/MediaMarkten het geval is? En of de prijs een beetje in verhouding is met andere winkels? De games vond ik wel prijzig, zeker 60/70 euro en voor MGS:V zelfs 55 euro!
Verschilt per MM/Saturn volgens mij. Sommige vragen idiote bedragen sommige normale. Dacht dat die bij MM Arena het goedkoopst was.