Dat meen je niet!! ik kon al niet wachten tot 28 maart, nu 2 weken extra?! dikke bullshit dat ze de game perfect willen maken, er zijn mensen gek genoeg die hiervoor een Xbox One gaan kopen, in ieder geval marketing onzin. Als alles maar goed loopt op de release.
Als het marketing onzin was hadden ze de release van de 360 versie nooit zo dichtbij de One versie gedaan. Dan hadden ze gelijk al gezegd. Hij komt 2 maanden later.
Jup. Maar als ze echt Ones willen pushen zoals veel mensen beweren en daarom de 360 versie delayen dan hadden ze dat vanaf het begin wel gedaan en was het wel langer geweest dan een paar weken.
Ligt bij jullie het er ook uit. Kan niet connecten met een server. [edit] Nou fijn,.... zit nu al bijna een uur voor het "connect-sherm". Andere spellen werken prima. Net een topic gevonden dat er deze ochtend een update is geweest en meerdere mensen hebben dit probleem. Gelukkig maar, want dan zal er tenminste snel iets aan gedaan worden. Wel jammer, want kan sowieso niet zo vaak spelen. [/edit]
Net een tijd met iemand van EA gechat en er loopt een topic voor mensen die hetzelfde hebben. Blijkt dat op de één of andere manier dus heel veel mensen niet meer kunnen connecten. Ze zijn ondertussen ook bezig met een Patch en verwachten snel een antwoord te hebben. Hier laatste nieuws: Heeft iemand van jullie al de season-pass aangeschaft?
Hoe bedoel je? Dat ik em geboost heb? Geen zorgen hoor, heb het stukje opgenomen met dvr Grappig trouwens dat je je zelf in deze kwestie verdiept heb. Naja lemon. Ik ben geen Hunter, maar als je het leuk vindt om ze zo te halen dan moet je dat doen. Ik vind het leuker om ze spontaan te halen