Heb ik vanmorgen even gedaan. Zijn een aantal vragenlijsten die je Karma opleveren. Weet niet of je er nog wat anders bij kan unlocken, aangezien nog niet alle missies beschikbaar zijn momenteel. http://infamouspapertrail.com
hmm okay, maar ik moet dus wel dat web deel doen want anders heb ik in-game die missies niet? of kan het ook zonder het web gedeelte?
Wilde het de game opslaan en de PS4 liep muurvast. Moest de stekker uit het stopcontact trekken want de PS4 reageerde nergens meer op.
PS4 is binnen \o/ Als een kind zo blij hahaha. Mijn vrouw lacht me gewoon uit, zo blij als ik ben. Kon ik toch het powerknopje niet vinden Panieeeeek Ik heb die bundel met Infamous SS. En alsof de duvel ermee speelde kwam 1 minuut na ontvangst van mijn PS4 ook MGS binnen Helaas moet ik werken
Haha prachtig toch? Mijn vriendin snapt er ook weinig van dat ik bijvoorbeeld laatst gillend de trap op kwam rennen met Dark Souls II in mijn handen. Ben blij dat ik nog zo 'kinderlijk' enthousiast en blij kan worden van zulke simpele zaken in het leven
Jullie mogen best meer plaatjes posten hoor Kan ik ook een beetje meegenieten. Was van plas om ten tijde van Infamous een PS4 te bezitten maar verhuizing, ziekenhuisrekening en backlog op de PS3 belemmeren helaas de aankoop van een PS4.