Illumiroom, yes please! Beide projecten zijn druk in ontwikkeling, dus wie weet over een paar jaartjes? Al zijn beide projecten wat tasten in het duister kwa grote interesse van de consument.
Helemaal met je eens MAD. Dead Rising 3 en Battlefield 4 (met 64 players t.o.v. de vorige gen) geven mij een goed beeld van wat de X1 kan. Verder liggen Tomb Raider en Madden 25 nog te wachten waar ik ook al echt naar uitkijk. De eerste teleurstelling was er ook al in de vorm van CoD Ghosts, een flutgame waarvan je kan zien dat deze niet voor de next-gen is gemaakt. Ryse bleek ook dead boring te zijn maar zag er grafisch dan wel weer heerlijk uit. Verder is er voor ieder wat wils met games als Titanfall, Assassins Creed 12, Forza, Plants vs Zombies, Rayman en Thief. Ook al zijn de meeste nog beschikbaar op de last-gen, er is toch zeker genoeg te doen op de nieuwe consoles en ik ben er dan ook meer dan tevreden mee!
Ook ik ben het met MAD eens, echter blijf ik erbij dat de TOP games nog moeten uitkomen. Hierop is het wachten. Maar heb me tot nu toe prima vermaakt met Titanfall, Dead Rising (onwijs tof) Tomb Raider en ACIV. Nu dan ook nog Infamous, en binnenkort Watchdogs.. Gewoon een goed game jaar! en vermaak me er prima mee, echter kan het altijd nog beter maar dat komt heus wel goed.
Ben ik het niet helemaal mee eens nu kregen wij de ps3 natuurlijk later dan de rest dus waren en al meer games maar hier kan de ps4 launch imho niet aan tippen als je dan naar de japanse launch kijkt dan is het inderdaad deze gen wel ietsje beter Qua launch van de 360 zou ik de 360 toch net ietsje beter beoordelen zitten ook geen echte echte toppers tussen maar wel net wat meer variatie opvallend wel dat games als Madden, NFS, een NBA game, een Fifa game er altijd wel bij zitten de laatste generaties
Vind de games die we nu krijgen veel meer kwaliteit hebben. De enige echt goede games voor de 360 waren COD 2, Kameo en PGR3. en NFS. Rest was wel aardig B kwaliteit games of standaard games zoal NBA die er altijd wel bijzitten.
Ik weet niet, de FIFA van deze launch is ook wat uitgekleed, de Madden naar het schijnt ook dus blijkbaar is dat een beetje standaard EA gedrag als ze cross gen moeten launchen Misschien was de sprong in graphics gewoon ietsje overtuigender vorige keer waardoor ik nu een beetje met een roze bril naar die launch kijk weet nog wel dat next-gen de vorige keer pas echt echt indruk ging maken bij mij toen Oblivion uitkwam. Dat was echt de sprong vooruit (t.o.v Morrowind op de xbox) die ik wou zien.. kan dus best ook allemaal nostalgie van mijn kant zijn (al is condemned wel underrated, vond dat misschien wel de beste launch game op de 360) deel 2 was ook awesome tot bleek dat je Dragonborn was
Condemned, Kameo en CoD 2 waren super! Nu is er.....gewoon helemaal geen enkele nieuwe IP. Infamous 3, Killzone 4, Thief reboot, Dead Rising 3, Forza weet ik veel, Enige positieve uitzondering: Titanfall. Maar de games zijn nog maar de helft van het verhaal, de extra features de rest. Niet alleen zijn er geen noemenswaardige extra features, we hebben gewoon minder en betere features. Maar goed ik val in herhaling, moeten we niet willen Illumiroom gaat nooit uitkomen. MS gaat eerder ook met een VR headset komen. @ Tim: Het scheelt nogal een slok op een borrel, maar wellicht heb je gelijk
Ik kan eerlijk gezegd nog wel even wachten op topgames, ben nog zo druk met Dark Souls 2 , FF X HD, en daarnaast BF4 met de premium maps. Qua graphics vind ik The Divison denk ik het vetst eruit zien. http://sploid.gizmodo.com/i-cant-believe-this-is-not-actual-video-of-a-forest-bu-1548347306 Als dat een beetje blijft draaien op de PS4 zo. En dan denken aan de nieuwe Elders Scroll of Fallout \o/
Ryse is een tech demo en garden warfare is BF heroes in een PvZ jasje (maar ziet er wel leuk uit idd)
je moet niet alles zo negatief zien. Ryse is best leuk om te spelen en heeft potentie tot een leuke nieuwe ip. Garden warfare is ook gewoon hartstikke leuk. En het valt wel mee dat het op battlefield heroes lijkt
Als ik nu een Xbox One had gehad, had ik mij super met Titanfall en PvZ vermaakt en mocht ik dan nog meer MP willen....ook BF4. Heb Titanfall een paar uur gespeeld en het is gewoon echt fucking vet. Veel toffer dan ik had verwacht eerlijk gezegd. Het is nog eventjes wachten maar dan krijgen we: Watch_Dogs (twijfel of hij echt speciaal is) Destiny Dragon Age Inquisition Batman: Arkham Knight The Order 1886 Halo 2A of Halo 5 Sunset Overdrive(maybe) Quantum Break (hele grote maybe) Ach en anders kun je altijd weer die 360 of PS3 erbij pakken en al die onuitgespeelde games spelen. Die hebben jullie nog ongetwijfeld.