indirect helpt het natuurlijk enorm, hoe minder lang je in de drek staat hoe minder je gepoisoned word en de Black Knight sword is het beste wapen aller tijden , ik heb er tot NG++ mee doorgespeeld en toen alleen voor de variatie wat anders gepakt
BKS is niet zo heel geweldig hoor, als je dan toch voor BK wapens gaat kun je beter de Halberd pakken. En als we het over PvP hebben is ie al helemaal troep.
Wanneer ga jij eens verder met de game? Ik ga vandaag maar eens proberen Blighttown te ontdekken. Wish me luck. (Ik vond de upper area al kut)
Na NG+ draag ik nu Full Havel's armor en Havel's Greatshield met +10 Fire Claymore. En onder 50% uiteraard
Ik denk vanavond misschien wel, aangezien ik met een kutbug in The Stick of Truth te maken heb. En DS doe ik mooi stapje voor stapje, wil geen vaste klant van de hartstichting worden.
als je er eenmaal inzit kun je niet meer stoppen...... je valt gewoon in een diep dal na een souls game gespeeld te hebben. ben eigenlijk de laatste 2 weken alleen maar het nieuwste deel aan het spelen,.. zooooo verslavend
Sterf voorlopig maar weer met die game. Ben ik bij die berg ruïne na die proloog boss, klim je naar boven voor de eerste vijanden. Gaat prima, tot je bijna boven aan het kasteel bent en van drie kanten beschoten word. Wil je een potion nemen, tik, boem, dood en beland je weer helemaal onder aan die !@#$%^ ruïne. Ja hoi! _0/