Spoiler gewoon om zijn achterste poten blijven cirkelenen en altijd daar dicht bij proberen te blijven,.... als die wegspringt gelijk er weer naar toe,. vond het persoonlijke 1 vd simpelere bazen,.. 3 a 4 keer overgedaan..
Haha nog helemaal geen tijd gehad... Werk, studie en een vriendin vreten tijd Kijken of ik vanavond ergens nog een poging kan wagen. Wel de hele dag al aan het denken hoe ik het aan ga pakken
Wie weet waar ik de pyromancy flame kan krijgen? Spoiler las dat deze te krijgen is op de boot van No man,s wharf. Maar ben bang dat ik deze over het hoofd heb gezien. En de boot ligt er ook niet meer
bel nog een keer luiden? bij mij ligt die boot er altijd Ik ben nu op een punt dat het echt weer hardcore souls begint te worden, overal poison en onzichtbare vijanden en aaaargh! vermaak me er geweldig mee weer
Delphiki haha is nog gelukt ook thanx. Bahh waarom heb ik zo een moeite met die Spoiler Smelter demon
First try Heb alleen echt geen idee waar ik nu nog heen kan... Kun je boss daar verder of wat? Ben het overzicht totaal kwijt. Maar blij dat ik deze down heb
Zo effe een advertentie hiero geplaats. Hopelijk kan ik snel dark souls 2 spelen! Als iemand hier in dit draadje nog een oud werkende xbox 360 heeft, laat het me weten
Ok, huntmans copse it is. Ben helaas wel ech ziek ovepowered voor de komende areas... Oneshot bijna alles Vergeet steeds dialogue te completen bij npc's. Binnenkort iedereen even ophalen dus
@killamonkey Spoiler je kan ook als je die rat boss verslagen hebt naar de gutter he.De blight town van dark souls 2
En dan kom je er na 40 uur achter dat illusory walls alleen met X te openen zijn Ik maar meppen en meppen met mijn zwaard... Hoop gemist dus
aaahhh ik kan deze week ook al gaan spelen. Het pakketje voor 100 euro gekocht met spel. Is het spel moeilijker dan DS 1? En de graphics? Ik kom van next gen dus zal het er heel lelijk uit gaan zien?
Graphics zijn niet bijzonder. Sfeer daarentegen is wat je van DS gewend bent Vind hem tot nu toe niet moeilijker dan DS, maar zeker ook niet makkelijker. Paar keer goed vast gezeten bij bosses Have fun dude! Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
Als iemand een goede magic/miracle build heeft,hou ik me aanbevolen voor hulp. Toch net iets teveel moeite met deze boss.