Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Gaan we deze generatie op naar DLC exclusief? Moet niet nog gekker worden.

2. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    vandaag de freedom cry DLC gedownload op m'n PS4 ben erg benieuwd stil downloading..:)

Edit :

Nu een minuutje of 20 a 30 gespeeld maar wauw wat ziet dat er geweldig uit echt te gruwelijk voor woorden.

Laatst bewerkt: 21 feb 2014
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

Volgende dus duidelijk in Parijs. Ben benieuwd. Eiffeltoren beklimmen wordt wel cool (als het spel zich na 1889 afspeelt tenminste :p ).

4. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Waarom niet Egypte of Griekenland of Africa.

En dan veel dieper terug in de tijd, of eens veel verder in de tijd 3010 ofzo soort van space assassins.

steeds maar weer 1700-1900, het begint vervelend teworden.... en toch koopt iedereen weer de volgende assasins creed en die daar op en dan die er weer na die in 1990 afspeelt en die ervoor in 1840...

Zeker weer templars same old song....

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm.....geen bootje varen dus.....dan blijft BF dus toch de eerste en meteen laatste AC game die ik leuk vond van begin tot eind.:+

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Egypte was een gerucht idd en zou zomaar eens de volgende kunnen zijn, denk dat Griekenland het niet zal gaan worden ookal lijkt me dat ook een leuke era.

En Afrika? als wat ? een aap?

Nee, jij koopt ook gewoon de volgende AC!, dat zeg ik als Ubi vertegenwoordiger :+

7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    [yt]SQng7EkJHOI[/yt]

Inderdaad Frankrijk dus. Maar hoe dichter we bij het heden komen, hoe minder boeiend ik de settings vind worden.... Franse revolutie, boooooring.

8. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170

Holy f**k! Ziekelijk mooi.

Sent from my iPhone using Tapatalk

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de game van een collega te leen en ik moet zeggen dat de game gewoon fucking tof is wanneer je te zee bevindt. In het begin tijdens die missies die zich ter land bevinden had ik echt zoiets van ''booooooring, dit ken ik nou wel van de voorgaande delen.''

Maar te zee is het echt tof. Het sfeertje en die bemanning die dan allemaal liedjes zingen. De gevechten op zee zijn erg gaaf, het upgraden is leuk om te doen. Nieuwe eilandjes ontdekken en dan ze verkennen om vervolgens een treassure map te vinden en daar weer naar op jacht te gaan. Dit is allemaal erg sterk gedaan en het voelt gewoon eigenlijk als zijn eigen game aan.

Daarom is het te hopen dat Unity wel een schip gaat hebben, anders zie ik het als een stap terug. Missies ter land zijn gewoon alles behalve boeiend meer. Maybe that's just me.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoewel ik de schepen onwijs tof gedaan vond moet je dit ook niet meer in iedere AC stoppen.
    Het is ook geen piraat meer waar je mee speelt (volgens mij)

Zelf vond ik de missies ter land onwijs gaaf, zeker met Brotherhood of AC 2.
    Wat een mooie ervaring was dat toen en dat zelfde sfeertje ademt de nieuwe AC ook uit.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik mis m'n paard.

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik niet, wat werkte dat verrot zeg, ze kunnen nog veel leren van RDR :lol:

13. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Dit dus, die paarden in AC zagen er altijd zo houterig en debiel uit..

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Boring? Ga je mond spoelen! :mad::'-( Franse Revolutie was zeer bepalend voor latere ontwikkelingen rond de industriële revolutie en verscheidene oorlogsconflicten. Kan heel erg tof worden! Zolang ik dat scheermes maar eens mag gebruiken. :+

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Allemaal leuk en aardig, maar als setting voor een game hoeft het niet voor mij :+ Geef mij maar AC's die weer een heel stuk in de tijd teruggaan. Feodale Japan (ja nog steeds :mad:), Egypte van de Farao's, het oude Griekenland, Mongolië in de tijd van Dzjengis Khan...

Wat trouwens niet wil zeggen dat ik weer heel erg uitkijk naar deze Assassin's Creed :)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan zijn we het daar over eens! ;)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoe de fuck moet je nou precies metalen kapen? Ik ben nu bij de eerste missie in die soort, maar snap er niet veel van. Ik heb namelijk een vijand schip zo dusdanig beschadigd dat ik aan boord kan, stuur je je mensen er op af, dood je netjes 10 vereiste vijanden. Daarna kan ik alleen kiezen of ik mijn eigen schip wil repareren. Ik denk: Doen, aangezien het toch de enige optie is dan en die reparaties wel zo makkelijk zijn. Daarna krijg ik in eens niet mijn metalen erbij? Moest er 70, had een schip veroverd van 65 metalen, kutzooi. :mad: Kan iemand mij dus uitleggen wat hier fout gaat? :confused:

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Niks, als je jouw schip repareert krijg je gewoon die materialen. Staat ergens in beeld.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Had dus dat schip veroverd van 65 metalen, maar 0/70 nog steeds! :confused: Bug misschien??? :eek:

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Goed kijken wat er in beeld staat. Niet alle schepen vervoeren metalen, etc. Als je met je vergrootglas kijkt naar schepen in de verte zie je ook wat ze vervoeren.

Deel Deze Pagina