Platforms Xbox One/Playstation 4/PC Uitgever Ubisoft Developer Ubisoft Montreal Genre Open World - Stealth Release datum 13 november
Toch wel de game waar ik op wacht dit jaar, heb weer zin om ouderwets de gebouwen te beklimmen zoals in AC II en BH.
Ik dacht eerst dat het bullshit was, totdat ik de video van Gamersyde downloadde en in die video is duidelijk aliasing te zien. Als Ubi de boel wilde neppen of mooier laten lijken dan het is, was de anti aliasing ook top notch geweest. Zou prachtig zijn als die straten er echt zo mooi uitzien in de game straks op de consoles.
Zou leuk zijn als de focus weer komt te liggen op de assassinations. Daar zou de game toch om moeten draaien imo.
Ja en nee...want eigenlijk zijn die assassinations easy as hell. Je ziet je target, drukt X en bam....assassination. Te makkelijke en te automatische gameplay vind ik het. Hoe tof het er ook uit kan zien.
Daar hebben we de jaarlijkse melkkoe van Ubisoft weer. Zo'n game moet eigenlijk om de 3 jaar komen om het leuk te houden. Is ook beter voor de kwaliteit.
True, maar de kwaliteit is nog altijd stukken hoger in deze melkkoe dan in die van EA en Activision imo.
Ze hebben tenminste wel de current gen en last gen opgesplitst. Hopelijk zien we met de current gen versie dan wat vernieuwing. Want nu hebben ze het cross gen excuus niet meer.
Ze proberen iig harder dan dat eindeloze FIFA en CoD om er steeds weer een heel nieuwe ervaring van te maken.
Je vergeet dat Ubisoft meerdere studio's heeft, aan Black Flag en deze game zijn ook drie jaar gewerkt zeggen ze
Moet zeggen dat de trailer qua sfeer doet denken aan Assassin's Creed I. Hoe dan ook, ik trap er niet never niet nooit never niet meer in.
Eerder zei Ubisoft nog dat ze de last gen consoles blijven ondersteunen, maar nu dus niet meer volgens de trailer in de start post. Jammer.
ALs er weer meer epic klim en klauter werk in zit ben ik al blij. Dat miste echt van de laatste twee delen...
Inderdaad, dat vind ik erg positief. In de trailer van AC1 zie je Altaïr bovenop die kerk staan, beneden die gallows, dan slaat die bel en daarna is hij beneden. Lekker grimmige sfeer, die hier in deze trailer terugkomt. Hopelijk komt dat ook terug in de game, want eigenlijk waren de ACs met Connor en Edward een stuk 'gezelliger.' Qua de setting ben ik wel echt bang voor Engelse voice-acting met Frans accent. Dat was ook zo in Liberation en dat vond ik echt verschrikkelijk