Ik had BF4 (zat bij mijn X1 toen ik hem kocht) in een opwelling geruild voor CoD Ghosts. Wat een spijt heb ik daar van gehad want BF4 is zeker de betere 'next-gen'-game. Ik heb CoD dan ook verkocht en BF4 digitaal terug gekocht. Inmiddels 200 uur gespeeld in 2 kleine maanden (oeps), samen met huisgenoten, dat dan wel.
De 'bugs' zijn zeker aanwezig en soms storend, maar belemmeren de gameplay niet. Af en toe moet je de game opnieuw opstarten, of zit er een glitched onzichtbaar muurtje (Hainan Resort). Maar 95% van de tijd heb je nergens last van.
Ik verwacht het komende jaar geen andere shooters meer te kopen. CoD is niet echt leuk meer sinds deel 4, Titanfall zal nooit zo lang leuk blijven en een game als PvZ is enkel leuk voor de afwisseling. Daarom ben ik ook benieuwd wat de Battlefield expansions mij gaan brengen . Nu nog 10 maps en na deze zomer zijn het er 30!
Edit: Voor de SP zou ik hem uiteraard niet kopen. Voor €45,- heb je hem al digitaal en voor €35,- zou je hem op marktplaats moeten kunnen vinden.
Laatst bewerkt: 23 mrt 2014