Hij is al beschikbaar in de PSN store, 4.1 GB Heb m aangeschaft en in de downloadrij gezet, maar hoe krijg ik mijn PS4 thuis nu aan dan? (die staat in standby) Of wordt het weer zoals gewoonlijk vanavond thuiskomen, de PS4 aanzetten en dan zien dat ie pas begint met downloaden?
Al een tijd geen BF4 gespeeld en denk dat het nog wel zo zal blijven. Vooral ook totaal geen interesse in de nieuwe maps. Heb liever gewoon urban maps!!
uhhm nee. Ik heb liever de maps met 5 vlaggen dan een met 7 waar weinig aktie te vinden is. Ik probeer dan ook maps als Golmud en Paracel te vermijden. China Rising was ook een faal imo. Saaie boel op die maps (conquest large)
ik kan trouwens ook de oude dlc niet vinden via xbox.com , kan ik die dlc niet via de website kopen als die straks online is ? volgens mij kon dit altijd toch ?
Naval Strike maps lijken alleen wel iets kleiner dan Paracel. Minder zwemmen en ook meer voertuigen om je snel te verplaatsen. Dan vind ik niet fijn aan Paracel. Het is net een tikje te groot en is teveel lopen.
Aww yiss, motherfucking packet loss fix, hopen dat het echt helpt die lengte van de runway is SA fix is btw wel echt te slecht voor woorden