Ik heb sinds kort ook een Xbox One! Gisteravond voor het eerst Forza 5 gespeeld. Dat ziet er echt prachtig uit!! En dat is nog maar een launchgame, dus er moet nog veel meer uit de console te persen zijn.
Tis altijd even wennen natuurlijk aan de nieuwe interface en functies, schijnen nogal wat dingen uitgelaten te zijn heb ik al gehoord waar je in de vorige forza(s) aan gewend bent geraakt.
Wat het echter het meest wennen is, is het racen. waar ik net lekker in forza4 zat is dit weer even opnieuw beginnen. The feel is totaal anders en ik rijdt alsof ik voor het eerst een racegame speel Ik heb gekozen voor de Audi RS3, die voelt best zwaar en lomp en het is best lastig om geen zwarte strepen achter te laten in de bocht of helemaal te slippen. Ook beginner de triggers al heel snel te trillen, wat dus betekent dat ik te veel gas geef of te hard rem? Hoe lang heeft het bij jullie gekost voor je weer een beetje op je Forza 4 niveau zat? Of ben ik de enige die zo moet wennen. Ik ga iig lekker aan de gang met de carreer de komende tijd, eerste indruk is goed!
Laatst bewerkt: 25 mrt 2014