[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ga enhance dan gewoon. Genoeg hunters en warriors waar je mee kan combineren.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad. Even 2de spellbar maken voor PVP. Mijn PVE indeling heb ik veel van de crowd control spells ver weg staan haha. Gebruik daar eigenlijk alleen Hex mee.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nieuw Gold Record: 9K omzet in minder dan 3 uur! :+

4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Dat is lekker.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Word echt moe van WoW. Althans het PVE gedeeldte. Zit nu al weer een aantal weken op 541. Krijg niks van celestials, niks uit nu al 12 extra need rolls, wat er dropt verlies ik van bazen ( normals ). Gister kwamen we 1 iemand te kort, maat van mij gaat mee met 532 en zit nu op 545. Ongelofelijk gewoon. Kei leuk voor hem maar werd er echt super chagerijnig van. Er dropte loot voor hem, op 3 van de 4 need rolls had hij iets. Hoe de faq zit dat.... echt om moedeloos van te worden. Kijk het nog even aan en anders laat ik denk ik mijn subscriptie de 15de verlopen. Blijven spelen zonder vooruitgang is zwaar nutteloos.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In vanilla was ik blij als ik 1 epic upgrade per maand won...

7. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Raid bosses die maar 2 epics dropten en dat werd dan onder 40 man verdeeld _O_

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja het maakt me ook niet uit dat ik weinig win. Maar als er dan voor het eerst iemand mee gaat en die wint gelijk 5 items... dan zakt mijn broek toch wel af.

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Of als je als enige Hunter (10 man) wa dropte de bow niet (ICC) en als er 4 waren dan dropte hij wel maar won ik niet.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Lal Heuft, Heb ik in Black Temple. Laatste baas die boog wou ik, wel 8 keer gedaan niet gedropt. Daarna 1 keer met mijn Shaman gedaan en dropt ie -_-

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    En daarom speel je normal/heroic. Het automatisch loot systeem is leuk voor in PuGs, maar niet als je met een vaste kern raid. Daar kan het gewoon naar alle eerlijkheid verdeeld worden (mits natuurlijk pieces droppen die je daadwerkelijk kan gebruiken). :)

12. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja dat is wel een voordeel als je met guild of groep gaat.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    I know. Maar zelfs in normal/heroic kun je extra needen met warforge seals. Heb na 10 need rolls ong nog steeds niks gehad. En wij werken met het DKP systeem. En ik ben er 2 x per week bij van de 4. Sommige zijn er elke dag de hele dag en die hebben dus meer DKP punten en krijgen dus de gear eerder. Is wat frustrerend vooral op items die al 3 x zijn gedropt en die al 3 x iemand anders krijgt.

En net als gister ben ik een keer de enige die hem kan gebruiken en dan dropt het niet -_-

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Daar is ook wat aan te doen door loot spec toch? ;)

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee, want dat is nou juist voor dat automatische lootsysteem. In normal/heroics droppen items compleet random.

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat DKP systeem maakt het juist eerlijk dude. 8) Hoe zou jij het vinden als je elke dag raid en een nieuw iemand die 1x per week mee komt alle items voor je neus weg graait. Kom op joh. :+

edit: excuses voor de dubbel.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Goddank dat ze het daar nog zo doen dan. Als er dan wat dropt, dan weet je nog niet direct of je het kan gebruiken. Misschien ruilen met een mede raider. Zul je net intellect bracers kunnen ruilen tegen een plate strength chest. Hoe tof kan een game dan onverwacht nog worden.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Met je eens. Maar het probleem is ik raid 2 keer per week. Ik zit in het vaste raid team. Echter doen hun ook Flex op dagen dat ik niet mee kan. Veel van onze raiders zijn er elke dag de hele dag die dus 4 keer per week mee gaan. DIe houden dus altijd meer punten als ik en dat is frustrerend ook al ben ik gewoon een member van ons main team. Dat is wat ik probeer te zeggen.

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dan snap ik niet dat ze DKP geven voor een flex raid aangezien iedereen dat prima kan PuG'n.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Voor 8.300 Gold ingekocht. Nu maar afwachten! :+

Deel Deze Pagina