Gratis en komt morgen. PvZ: Garden Warfare's first free DLC announced: New Map, New Mode, 3 New Powers/Class
24 nieuwe abilities, meer dan 100 customisation opties, nieuwe map en mode? En gratis? Netjes hoor. Zoiets willen we vaker zien.
Leuk die nieuwe mode met gnome. Maar ik word er steeds uit geflikkerd... Straks nog maar eens proberen.
Veels te veel lag nu, ik heb de game niet echt op een goede timing gekocht. Hopelijk is het morgen verholpen.
En momenteel is het spel compleet onspeelbaar. Tenminste wel op de 360. Lag, disconnects en ook gewoon ordinaire vastlopers. Voor de dlc daar totaal geen last van gehad, nu in een uur tijd 3 keer, vastlopers, lag/disconnects niet eens meegeteld nog. Tijdelijk last van problemen is inmiddels al een paar uur. Zucht.
Yep, nog steeds vastlopers (echt precies hetzelfde als met de release van fifa, scheit EA). Verder vind ik het echt jammer dat ze de frosbite engine gebruiken, want net als met battlefield werkt die niet lekker op de 360, textures die steeds geladen moeten worden en alles loopt niet altijd vloeiend.
Nu een paar dagen achter elkaar geen enkel probleem meer. Lijkt er op dat de eerdere problemen die ik had én de problemen die erbij kwamen door de dlc in ieder geval voorlopig grotendeels verleden tijd zijn. Gelukkig maar want ik vermaak mij zeer met dit spel. Hier en daar zijn er nog wel wat tweaks nodig met het balanceren van het spel en ik merk dat na de dlc het wel heel vaak gebeurt dat Gardens vs Graveyards (of hoe die mode dan ook heet) zich op dezelfde map afspeelt, terwijl voor de dlc update het toch wisselde(?) Gnome bomb ook een paar gespeeld en een leuke toevoeging.