[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    kon zonet wel inloggen met reapers of souls is wel weer tof een nieuw verhaal zonet mijn hunter glvd naar 61 is ook een tof skill moet nu alleen slapen heb zo nachtdienst dus morgen weer veder

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.769
    Yellow13NL#2685

Laten we, voor degene die dat willen, onze tags in de startpost plaatsen. Dan kan iedereen volgens makkelijker zien welke tag van wie is.
    Hoef je daarna alleen maar even netjes voor te stellen, i.t.t. die stadsgenoot van mij. :+

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.961
    Jimi#2386

Heeft iemand nou ook last van geluid? Geluid loopt bij mij bij cinematics niet synchroom met beeld en vet veel geluid stuttert, muziek stuttert altijd, en soms hoor je de geluiden van de powers wat later als je ze eenmaal hebt gedrukt.

EDIT:
    ik wil een maat van me snel laten levelen maar hoe dan? Enige wat ik fatsoenlijk kan spelen is Master tot nu toe, en al joint ie mijn game en loopt ie met me mee gaat ie alleen maar dood en krijgt ie niet de exp die ik krijg.

EDIT2:
    Jezus X-junk je bent al lvl 67 crusador in 7 uur?!?! HOEDAN?

Laatst bewerkt: 25 mrt 2014
  4. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lvl 70 barb :) super gaaf zeker die eindbaas. Kon bijna opnieuw beginnen hahahaha hardcore is Zooo vet. U bent gewaarschuwd was op expert...

Truste voor nu!

Sent from my HTC One using Tapatalk

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn lvl 34 Crusader was RIP gegaan. :'-( Volledig op master tot belial.
    Nu weer een lvl 35. 1 tijdje met een groep van 3 crusaders en een lange tijd met een groep van 4. Nou weer alleen gaan spelen en alle gespreken/filmpjes bekijken. Wie weet wel de laatste keer story mode. ;p

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.769
    Verdomme zeg:
    Brute eindbaas, maar wat een ongelooflijke bitch gevecht. Als je niet uitkijkt is het nog erger dan Azmodan. 8)

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik werd gelijk geoneshot in de 2de fase. Net nadat de cinematic was afgelopen. Was helemaal niet klaar lol.

lvl 70 gehit en gelijk adventure mode gaan checken. Shit is awesome! Waarom zat het niet gelijk in DIII?? :mad:

Vraag me af of je rift runs met een party kan doen? Je kan het redelijk abusen door met een groepje, ieder individueel, rift runs te gaan opsparen en dan samen alle runs gaan clearen. Of zie ik iets over het hoofd?

Volgend doel is gaan gearen voor lvl 70 torment. Ik wil niet op een lager level farmen aangezien set items niet droppen op expert/master.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
  8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben gisteren helaas bij de eindbaas doodgegaan op HC... Hij had nog minder dan 1%, maar gooit nog even een aanval op m'n hoofd die meer dan de helft aan HP laat verliezen. Dus dag level 66 Wizard :mad:.

Nu heb ik het wel gehaald met m'n DH en die is nu bijna 68 en ben begonnen met de Crusader zonder te powerlevelen (Je moet toch je character leren kennen). Deze heb ik nu op level 25 gebracht.

9. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk niveau?

10. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Was op Expert, ik ging fluitend door heel Act V en dan is hij plots best lastig. Ik had hem gewoon op Normal/Hard moeten doen en erachter komen welke attacks die doet.

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.961
    Wtf boeit het eigenlijk dat je dood gaat? Je items verliezen durability, ja so, fix je toch gewoon weer door de smith? :+

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    *schopt Reckuuza's enkel* :mad:

13. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore?

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Lol :lol:

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.961
    Hardcore mode is toch weg?

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    De auction house ja, niet hardcore mode.

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.961
    De modes zijn normal t/m Torment V, waar is de hardcore mode dan?

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Beetje verdiepen kan geen kwaad he? Torment gaat tot 6, niet 5. Hardcore mode is niet iets wat je 'aanzet', dat kies je terwijl je een poppetje aanmaakt. Dood = dood.

19. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Dat zijn de difficulty-levels. Je hebt dan ook nog Hardcore en, zoals het wordt genoemd, softcore. De hardcore-mode kun je aangeven bij het aanmaken van je character (staat linksonderin bij char-creation).

Hardcore-mode houdt heel simpel in: Als je dood gaat, ben je je character voorgoed kwijt, niet meer terug te halen. Mag je weer helemaal opnieuw beginnen.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Er zit idd een groot verschil tussen Act V en de laatste boss. Ook is Adria soms bugged waardoor je haar niet kan raken. Healthbar verdwijnt en je kan niks meer doen. 8)

Moet er niet aan denken om Act V hardcore te spelen atm.

Deel Deze Pagina