Ik was aan het twijfelen. Leek me een aardige game. En er was ook nog eens PS+ korting! Maar uiteraard had ik geen zin om alleen voor deze een €20 PSN kaartje te kopen. €20 is meer dan ik nodig heb! Totdat ik me bedacht dat je via de PS3 wel gepast kunt betalen. Dus jeej, uiteindelijk voor €5 deze game gekocht. Dat die optie eens naar de Vita en PS4 komt
Inderdaad je moet wel gepast betalen wat dit is natuurlijk je allerlaatste PS store aankoop ooit Veel succes met Steamworld!
Ik vind het gewoon vervelend om steeds meer PSN tegoed te kopen dan ik nodig heb Verspilling van geld!
Is goed. Maar ik beloof niks, ik heb ook nog inFamous liggen waar ik sinds de eerste dag niet meer mee verder ben gegaan Veel te onhandig! Ik ga niet alleen voor PSN een CC aanvragen. Ben je helemaal gek geworden. Op de PS3 kun je betalen met iDeal en Paypal. Dat ze die functionaliteit ook gewoon terugbrengen naar de PS4. (en Vita natuurlijk!)
Als je via de PSN website inlogt kun je toch gewoon je account aanvullen met ideal ongeacht of je iets koopt voor de PS3,PS4 of Vita?
Ja, maar alleen maar met vaste bedragen als €5, €10, €15, €20, €30 etc. Not good enough! Blijkbaar ben ik daar gewoon vreemd in.
Snap wel wat je bedoelt, heb nu ook nog €2,xx op mijn account staan en daar kun je echt niets mee. Als ik weer wat ga kopen moet ik och weer opwaarderen. Ooit komt het wel op
Het is solo ja. Je hebt een mijn-wereld met monsters etc. waarin je moet graven, af en toe wat kleine puzzles moet oplossen en upgrades kan vinden of kan kopen in de stad. Als je van terrarria/dig dug en castlevania houd zit je sowieso goed
Twijfel nog om hem te cancellen en voor de vigilant editie te gaan, maar aan de andere kant wat heb je aan een pet en masker ?
€80,- en betaal 50 nu voor de normale (special editie voor de normale editie bij preorder). dus 30 euro verschil