Vond er ook niks aan, wel blij dat die soap (amulet) tusssen Robin en Ted dus niet meer terug hoeft te komen in de finale. Hoop echt op een sterke finale zo dat de show toch een waardig einde krijgt maar overtuigd ben ik er niet van.
Was dit nou de series finale? Ik dacht dat er ook nog een 23e en 24e ep kwam maar die staan ineens niet meer op Sidereel. Ik lees ff niet terug naar boven, want ik heb E22 nog niet gezien.
Leuke aflevering!! Hoezo flauw? Heb wel een beetje het idee dat de serie weinig meer goed kan doen bij de meesten! Ik kijk in ieder geval uit naar volgende week!
Ik ben compleet murw gebeukt door het slechte niveau en de uitmelkerij van pak 'm beet de laatste drie seizoenen. Ik kijk het alleen nog uit een soort plichtmatigheid dat ik de serie 'af moet maken'. Het doet me allemaal niks meer. Deze aflevering ook niet. Weer wordt het gedoe tussen Ted en Robin afgesloten. Ik denk voor de 10e keer. Heel jammer, want die eerste vijf goede seizoenen verschuiven zo steeds meer naar de achtergrond door het gekloot van de laatste seizoenen.
Die plichtmatigheid heb ik ook. Ben nu zo ver dat ik wel door 'moet' gaan. Al had ik eigenlijk eerder moeten stoppen. Begin was leuk, maar daarna werd ik het heel snel zat. Het constante wanhopige gedoe tussen Ted / Robin (of Barney / Robin) moet gewoon eens afgelopen zijn. Vind Barney ook de enige leuke character in de serie. Menig serie gaat gewoon (veel) te lang door.
Volgens mij mis je ook gewoon niks. Gestopt aan begin van laatste seizoen, gewoon echt geen zin meer in.
Kom op, zaten toch goede grappen in de laatste ep? Vond.. Spoiler Marshall dit keer ook echt super! inVowluntary etc.... haha ik moest hardop lachen. Oké komt ook wellicht doordat ik zelf hele flauwe humor heb, maar toch
EP22 + 23 en 24 kijken morgen, middengedeelte laat ik wel zitten. [yt]qPun6ePZc9c[/yt] Voor altijd tranen van lachen.
Jaja, de allerlaatste!!! Ben heel benieuwd! Hopelijk eindigt het niet zo overdreven sentimenteel als Friends. Toch wel raar gevoel. Ik heb de serie jaren lang met veel plezier gevolgd!
Verwacht het eigenlijk niet overdreven sentimenteel want Ted zal natuurlijk niet meteen weten dat het de moeder is die hij nu ontmoet. Niet echt een spoiler maar voor de zekerheid wel even in tags gedaan Spoiler Weet nu niet meer zeker of Marshall en Lily nu wel naar Italië gaan en Ted naar Chicago maar echt een groots afscheid tussen hun zit er denk ik ook niet aan te komen.