Dit is iets waar ik zeer blij mee ben! (Als ze het een beetje fatsoenlijk werkend krijgen) http://news.xbox.com/2014/03/xbox-one-leveling-up-reputation Want hebt er precies soms bij die alleen maar games spelen om iemand uit te schelden. Ene keer goed vloeken en kwaad worden omdat ene je afmaakt moet gerust kunnen, maar ik hoor er soms bezig die ene andere gamer zijn moeder uitschelden en letterlijk zeggen dat ze zich moeten ophangen, en dat gaat er voor mij toch wel over. (Ps: ligt het aan mij of zijn het meestal de amerikanen die daar echt goed in zijn )
Heb ik dit uitstaan? Want ik hoor helemaal niemand schelden praten. Zit dan ook merendeel Partychat met maten.
Gezeur. Het is Internet. En het is een crap systeem. 80% avoided me ofzo op 360. Iedereen trollt je ermee
kun je mooi misbruik mee maken . bende mooi gekuld mee .maar dat zal de tijd wel uitwijzen Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik heb de preview update en gebruik gewoon energy mode. Voor de update ik kreeg eerst het groene Xbox scherm daarna ging het even op zwart en dan kwam je in het dashboard. Nu ik de laatste preview update heb is het zwarte scherm gewoon bijna 30 seconden waar het eerst 5 seconden was ofzo. Meer mensen last van?
Iemand hier trouwens die niks met de Xbox sticker doet die in de doos zat? Ik heb iets beschadigd waar die mooi overheen zou kunnen.
Inderdaad Nadat je dan een team van 4 af had gemaakt, krijg je gelijk een berichtje "FUCKING NOOB BLABLABLA I'LL REPORT YOU" Dat systeem werkt voor geen ene meter en hoop ook niet dat het teveel effect gaat hebben.
Bij Gears was het gewoon heel erg. Als je host was of ze het idee hadden dan wist je gewoon dat je avoided zou worden.
Je moet via http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/pdp/$60-Xbox-gift-card/productID.289171900 Die gift cards kopen via paypal, dan krijg je paar uur later een mail met de code en die redeem je. Heb gisteren AC gekocht ( even vergelijken met de PS4)
Ik heb BF4 op disc , nooit meer uit mijn One gehaald , gisteren opgestart en krijg de melding dat het spel een update nodig heeft. Update is klaar en ik wil het spel starten maar hij blijft op het begin scherm hangen en start gewoon niet op. Na verloop van tijd krijg ik een melding dat het te lang heeft geduurd om BF 4 op te starten. Ik heb het vanmorgen weer geprobeerd maar helaas , uninstall gedaan en nieuwe install gedaan maar helaas. Ik zou niet beter weten dat mijn disc drive kapot is ? ik zal een dvd vanmiddag proberen want een ander spel heb ik niet op disc.
Dat kan alleen via het spel zelf, maar aangezien je 'm niet kan opstarten.. Ik heb het ook een keer gehad bij een game. Probleem was gelukkig tijdens hard re-set opgelost. Stekkers uit de stopcontact gehaald?